مدیر عامل شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان از بهره برداری از دوخط تولید کنسانتره گل گهر ، یک خط آهن اسفنجی در شرکت جهان فولاد ، یک خط تولید آهن اسفنجی در فولاد گل گهر و دو خط تولید کنسانتره گهر زمین در راستای اجرای طرحهای توسعه گل گهر ، طی امسال خبر داد.

محمد جلال مآب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان افزود: در ادامه طرحهای در حال اجرا نیز خط سه و هفت تولید کنسانتره شرکتهای گهر زمین و گل گهر، گندله سازی گهر زمین و نیروگاه 500 مگاواتی شرکت گهر انرژی و خطوط انتقال آب نیز در سال آینده به اتمام می رسند که تاکنون پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند.

وی به اجرای طرحهای فولادی و تولید آهن اسفنجی در منطقه هم اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح های ذوب آغاز شده است و 4 خط یک و نیم میلیون تنی ذوب و نورد نیز توسط شرکت های توسعه گل گهر و جهان فولاد انجام می شود.

جلال مآب تصریح کرد: خط 500 هزار تنی نورد بردسیر هم توسط شرکت جهان فولاد سیرجان در حال اجرا و پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

وی میزان سرمایه گذاری در بخش های مختلف را طی امسال ، هفت هزار میلیارد تومان اعلام کرد و یادآور شد: برای بقیه طرح های در حال اجرا تا 23 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

جلال مآب افزود: میزان اشتغال نیروها در بخش های تولید و ثابت از 3 هزار و 500 نفر به 5 هزار نفر و در طرحهای توسعه از 3 هزار نفر به 8 هزار و 300 نفر رسیده است که تا پایان طرحهای توسعه گل گهر 15 هزار نفر اشتغال زایی در منطقه ایجاد می شود./س



برچسب ها: خط ، تولید ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.