نماینده جنبش حماس در تهران گفت:ما شاهد بودیم که در این وضعیت منطقه‌ای برادران ما در منطقه عربی مشغول اختلاف و شکاف و درگیری با خود هستند، در حالی که رژیم صهیونیستی با شکست‌های فراوان و فروپاشی امنیتی و انزوای بین‌المللی رویاروست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "خالد القدومی" نماینده جنبش حماس در تهران که امروز سه‌شنبه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور داشت گفت: در آغاز لازم می‌دانم از براد عزیزم جناب آقای شیخ الاسلام به خاطر تلاش‌های بی‌شائبه در رابطه با مسئله فلسطین و آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به خاطر اهتمام وافر به این مسئله تشکر کنم.  
 
وی افزود: امروز من لازم می‌دانم این پیروزی بزرگ مقاومت ملت فلسطین را علیه دشمن صهیونیست هم به خود و هم به شما تبریک عرض کنم.  
 
القدومی تصریح کرد: بدون شک ما امروز وارد مرحله تاریخی در تاریخ کشمکش و مبارزه با دشمن منفور صهیونیست شده‌ایم نیروهای مقاومت و مجاهدان گردان‌های عزالدین قسام و گردان‌های قدس با حمله‌های بی‌نظیر عزت و سربلندی هر چه بیشتر امت اسلامی را به نمایش گذاشتند و در برابر عامل‌ها و نیروهای استکبار جهانی قدم علم کردند.
 
نماینده جنبش حماس در تهران ادامه داد: موشک‌های مقاومت عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد و پایگاه رژیم صهیونیستی و عوامل سیاسی، نظامی و امنیتی و تکنولوژی را از زمین، هوا و دریا نشانه رفتند، توان موشکی نیروهای مقاومت توانستند با تحقق پیشرفت‌های کیفی و استراتژیک، صهیونیست‌های متجاوز را هدف قرار داده و با رقم زدن یک حماسه واقعی نشان دهند که همواره آماده مقابله با این دشمن پلید هستند و شما هم به این دستاوردها در حالی می‌رسید که ما در دشوارترین مراحل به سر می‌بریم.
 
وی تاکید کرد: محاصره بسیار ددمنشانه‌ای که دشمن علیه ما تحمیل کرده، دشمنان ما قطع جریان برق، توقف رساندن آب، دارو، قطع رساندن حقوق را هشت ماه ادامه دادند که رژیم صهیونیستی از این وضعیت منطقه‌ای توانست سواستفاده کند و بحران‌های داخلی و خارجی خود را به سوی ملت فلسطین بکشاند و ما شاهد بودیم که در این وضعیت منطقه‌ای برادران ما در منطقه عربی مشغول اختلاف و شکاف و درگیری با خود هستند و در حالی که رژیم صهیونیستی با شکست‌های فراوان و فروپاشی امنیتی و انزوای بین‌المللی رویاروست.  
 
القدومی افزود: رژیم‌صهیونیستی تلاش کرد این بحران‌ها را به غزه بکشاند و در اشتباه بود که نوار غزه ضعیف، سست و ناتوان است اما ملاحظه کرد که غزه مردمی بسیار مقاوم هستند و خداوند آن‌ها را یاری کرده و آن‌ها را به پیروزی رسانده است.
 
نماینده جنبش حماس در تهران در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فلسطین امروز عرصه آزمون و محک نفاق و دورویی بین‌المللی شده است، امروز ماسک‌های دروغین چهره موجود در جامعه بین‌المللی کنار رفته و وضعیت اخلاقی آن‌ها از هم پاشیده است از طریق جانبداری از رژیم صهیونیستی علیه قربانیان ما و ملت فلسطین به کنار رفته است.
 
وی ادامه داد: برادران و خواهران من در برابر شما حضور دارم و بدون بحث دیپلماتیک با شما صحبت سخنرانی می‌کنم، ما فرزندان مکتب مقاومت هیچ عذر و بهانه‌ای نداریم که اختلافات جانبه‌ای و حاشیه‌ای خود را کنار بگذاریم و طرح مقاومت را ارائه دهیم.
 
القدومی تصریح کرد: من فکر می‌کنم ما در فلسطین در تحرکات و فعالیت‌های مقاومت اسلامی مشترکات فراوانی با برادران و خواهران کشور دوست جمهوری اسلامی ایران داریم، در میان ما فلسطین و بیت‌المقدس وجود دارد و کاملا اطلاع دارم که همگان در خصوص مسئله فلسطین اتفاق نظر داریم و از این جهت لازم است هر گونه اختلاف حاشیه‌ای را در برابر وحدت و یکپارچگی کنار بگذاریم و به سربلندی خودمان ادامه دهیم.  
 
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: به شما این اطمینان را می‌دهم که ما در فلسطین، غزه و بیت‌المقدس وظیفه الهی خودمان که پایداری و مقابله و رویارویی با رژیم صهیونیستی به خاطر دفاع از ملت اسلامی است، به انجام خواهیم رساند و به این روند ادامه خواهیم داد چرا که آن چه که این ملت چشم به آن دوخته همان پیروزی است که در تلاش آن خواهیم بود و در اثر این پیروزی روزی ملت ما به رستگاری و موفقیت خواهد رسید.
 
وی  در پایان خاطر نشان کرد: بار دیگر از آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان، مقام معظم رهبری و مسئولین جمهوری اسلامی ایران سپاسگذارم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نماینده ، جنبش ، حماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار