رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود بحران‌هایی که امروز در منطقه ایجاد شده؛ حفظ وحدت بین صفوف مسلمانان یک امر ضروری است و امیدواریم که حول موضوع مهم فلسطین و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی این وفاق و هم‌گرایی بین مسلمان‌ها ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با تشکر از بیانات سفیر فلسطین در ایران، نماینده جنبش حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران اظهار داشت: از حضور این سه عزیز که امروز در مجلس شورای اسلامی شرکت کردند، تشکر می‌کنیم.
 
وی افزود: این جلسه نمادی از حمایت مجلس شورای اسلامی از جریان مقاومت در فلسطین بود هم چنین در این شرایط فعلی اقتضا می‌کرد که ملت ایران در کنار مردم فلسطین از آرمان‌های مردم مظلوم دفاع کنند.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود بحران‌هایی که امروز در منطقه ایجاد شده و تفرقه‌ای که جریان‌های تروریستی و تکفیری در بین مسلمانان ایجاد کردند ضرورت وحدت بین صفوف مسلمانان یک امر ضروری است و امیدواریم که حول موضوع مهم فلسطین و دفاع از مردم مظلوم فلسطین در مقابل هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی این وفاق و هم‌گرایی بین مسلمان‌ها ایجاد شود.  
 
لاریجانی در پایان خاطر نشان کرد: از عزیزانی که از بین مردم مقاومت فلسطین در مجلس شورای اسلامی تشریف آوردند و سخنانی را بیان کردند تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: لاریجانی ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار