مچ بند KizOn دستگاه پوشیدنی جدید ال‌جی است که منحصراً برای کودکان مقطع پیش‌دبستانی‌ و ابتدایی‌ طراحی شده است که والدین می‌توانند از این طریق به سادگی مکان کودکان خود را پیگیری کنند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ال‌جی با مچ‌بند جدید KizOn به والدینی که فرزند دارند تجربه دستگاه‌های پوشیدنی را ارائه می‌دهد. مچ بند KizOn دستگاه پوشیدنی جدید ال‌جی است که منحصراً برای کودکان مقطع پیش‌دبستانی‌ و ابتدایی‌ طراحی شده است که والدین می‌توانند از این طریق به سادگی مکان کودکان خود را پیگیری کنند. مچ بند KizOn دارای GPS و وای-فای است که اطلاعات آنی مکان را ارائه می‌دهد تا والدین به راحتی با گوشی هوشمند یا تبلت خود از مکان کودکانشان باخبر شوند.



والدین می‌توانند به راحتی با تماس مستقیم از طریق قابلیت One Step Direct Call، با کودکان خود ارتباط برقرار کنند و از مکان آنها در طول روز باخبر شوند. والدین تنها کسانی هستند که می‌توانند از مچ بند KizON برای برقراری ارتباط با فرزند دلبندشان استفاده کنند. با یک بار فشار دادن کلید One Step Direct Call، بچه‌ها می‌توانند شماره‌ تلفن از پیش تعیین شده‌ای را بگیرند. این شماره می‌تواند در زمان مورد نیاز از طریق گوشی هوشمند یا تبلتی که با سیستم‌عامل اندروید ۴٫۱ یا بالاتر کار می‌کند، تغییر داده شود. اگر کودک موفق نشد طی ۱۰ ثانیه به یکی از شماره‌های از پیش تعیین‌شده پاسخ دهد، مچ بند KizON به صورت خودکار تماس را برقرار می‌کند تا والدین بتوانند از طریق میکروفون داخلی تعبیه‌شده در این محصول به صدا گوش دهند. کاربرد مهم دیگر مچ بند KizON قابلیت Location Reminder است که بزرگترها می‌توانند از این طریق دستگاه را از پیش تنظیم کنند تا در زمان‌های خاصی در طول روز مکان کودک را اطلاع دهد.



عمر باتری مچ بند KizON به مدت ۳۶ ساعت ارزیابی شده است و والدین می‌توانند از طریق گوشی هوشمندشان مطلع شوند که باتری چه موقع نیاز به شارژ مجدد دارد. بند این دستگاه از پلی‌تیورتان (PTU) ساخته شده که یک ماده سازگار با محیط زیست است و ضد آب و ضد لک نیز هست. مچ بند KizON با طیف وسیعی از لوازم جانبی در قالب شخصیت‌های کارتونی محبوب در دسترس خواهد بود که در سه رنگ جذاب آبی، صورتی و سبز عرضه می‌شود. عرضه عمومی مچ بند KizON در تاریخ ۱۰ جولای در کره جنوبی خواهد بود و پس از آن، در آمریکای شمالی و اروپا، در سه ماهه سوم امسال، معرفی می‌شود. جزییات دسترسی و قیمت به صورت منطقه‌ای اعلام می‌شود.

مشخصات اصلی:
• حافظه : ۶۴ مگابایت RAM / 125 مگابایت ROM
• باتری : ۴۰۰ میلی‌آمپر
• ابعاد : ۳۴٫۷ x 55.2 x 13.9 میلی‌متر
• رنگ : آبی، صورتی، سبز
• شبکه : G2 / G3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار