معاون تربيت و آموزش ناحيه مقاومت سپاه كاشان از راه اندازی دارالقرآن پایگاه مقاومت بسیج کمیل کاشان از حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علیه السلام در این شهرستان شد.

حجت الاسلام محمد مهدی سعیدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت:این دارالقرآن با مسئولیت برادر بسیجی روح الله عرب سعیدی حافظ قرآن و فعال در زمینه برنامه های قرآنی کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه افتتاح اولین دارالقرآن پایگاه مقاومت بسیج کاشان از حوزه امیرالمومنین علیه السلام در آستانه میلاد سبط اکبر حضرت علی(ع) امام حسن مجتی(ع) بسیار مبارک و فرخنده است افزود: افتتاح این دارالقرآن در حوزه متبرک به نام مولای متقیان علی(ع) قرآن ناطق و در ماه مبارک رمضان منتسب به آن حضرت منشا آثار و برکات فراوانی در این حوزه و سایر پایگاه های بسیج کاشان خواهد شد.

به گفته وی، قرآن کتاب سعادت بخش بشریت است که انس هرچه بیشتر با این کلام إلهی و عمل به دستورات انسان ساز و هدایتگر آن عامل سعادت فردی و اجتماعی افراد جامعه است.

معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت سپاه کاشان در ادامه تحقق فرامین مقام معظم رهبری در تحقق سبک زندگی اسلامی را از طریق دارالقرآن پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان توسط خواهران و برداران قاری بسیجی را تاکیدکرد و گفت:اهتمام دارالقرآن بسیج برای ترویج سبک زندگی قرآنی در سطح جامعه محور و اولویت فعالیت های اصلی بسیج است.

حجت الاسلام سعیدی، با تاکید بر نهج البلاغه خوانی در کنار انس با قرآن افزود: مسئولان دارالقرآن پایگاه ها می توانند در این راستا با انجام اقدامات لازم بیانات سراسر حکمت مولای متقیان امیرالمومنین علیه السلام را در زندگی جاری و ساری و از زنگار غفلت بر این کتاب شریف در جامعه جلوگیری کنند.

وی در پایان افزود:برادران بسیجی در پایگاه های مقاومت با تخلق به اخلاق قرآنی و علوی می توانند الگو و نمونه قابل تحسین برای افراد اجتماع باشند تا با رعایت سیره نبوی و علوی و عمل به تعالیم قرآنی عامل تشویق تمامی افراد به ویژه نسل جوان به سبک زندگی اسلامی شوند.

به گفته وی، مراسم افتتاح دارالقرآن پایگاه مقاومت بسیج کمیل کاشان از حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین علیه السلام چهارشنبه شب در محل مسجد الحسین علیه السلام مرحله2 ناجی آباد این شهرستان با حضور صد نفر از بسیجیان برگزار شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.