حائری گفت: با ابهامی که در عرضه‌ی محصولات پتروشیمی در بورس کالا به وجود آمد تقاضا برای خرید محصولات اولیه کاهش یافت به طوری در عرضه‌ی صورت گرفته روز سه‌شنبه از 80 به 60 هزار تن این گروه کاهش خرید داشته‌اند.

علی رضا حائری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با ابهامی که در عرضه‌ی محصولات پتروشیمی در بورس کالا به وجود آمد تقاضا برای خرید محصولات اولیه کاهش یافت به طوری در عرضه‌ی صورت گرفته  روز سه‌شنبه از 80 به 60 هزار تن این گروه کاهش خرید داشته‌اند.
 
وی در ادامه افزود: اگر در خود بورس 10 درصد رقابت را هم در نظر بگیریم ما باز هم 5 درصد با افزایش این مواد اولیه رو‌به‌رو هستیم.
 دبیر سابق  انجمن نساجی  با اشاره به اینکه پتروشیمی‌ها ارز مبادله‌ای پرداخت می‌شود تصریح کرد: اگر قرار است این مواد اولیه با ارز مبادله ای یا آزاد عرضه شود باید هر دو این‌ها عرضه ارز مبادله‌ای آزاد باشد.
 
حائری با بیان این که اگر قرار است به صنعتی خاص ارز مبادله ای تعلق بگیرد اضافه کرد: باید برای سایر صنایع نیز چنین امتیازی قائل شد تا ما شاهد رکود و افزایش قیمت‌ نباشم زیرا دیگر بازار کشش این روند صعودی قیمت‌ها را ندارد.
انتهای پیام/

برچسب ها: نساجی ، پتروشیمی ، کالا ، حمایت ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار