رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران:

جلسه شورای سیاستگذاری "جشنواره ملی نوآوری و ابتکارات" برگزار شد

اولین جلسه شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی کشور (نادکاپ) که قرار است برای اولین بار در استان مازندران برگزار شود، برگزار شد.

معتمد زادگان رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین جلسه شورای سیاستگذاری هفتمین جشنواره ملی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی کشور (نادکاپ) که قرار است برای اولین بار در استان مازندران برگزار شود باحضور نبیان معاون عمرانی استاندار، کمال علیپورنماینده مردم قائمشهردرمجلس شورای اسلامیباقری رئیس محترم شورای اسلامی شهرساری،احمدی عضوشورای شهرساری یعقوبی معاون سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران، آقایان میرشفیعی و کاظمی و قیصری از اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران در سالن جلسات پارک علم و فناوری مازندران برگزارشد.
 
وی حضور این شرکت دانش بنیان در پارک و برگزاری این چنین جشنواره‌هایی در استان را فرصت خوبی در جهت شناسایی و جذب استعدادهای موجود در استان دانست و بر حمایت همه جانبه پارک علم و فناوری استان تاکید کرد.

در ادامه علیپور نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز طی سخنرانی گفت: با اشاره به اینکه علم باید کاربردی شود تا در زندگی مردم ورود پیدا کند و جرات علمی بوجود آید تا مقالات و ثبت اختراعات کاربردی شود و باید از فرزندان خود شروع کنیم، دانش آموزان باید دستیابی به فناوری را از همین جشنواره‌هاآغاز نمایند تا در آینده به شکوفایی برسند.

وی اظهار داشت: پارک علم و فناوری مازندران به عنوان متولی حمایت از شرکتهای دانش بنیان می‌تواند به این نوع جشنواره‌ها کمک نماید تا در آینده شاهد شکوفایی استعدادهای استان باشیم و فناوری در استان رشد نماید.  

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره نادکاپ (نواوری و شکوفایی دانش آموزی) معرفی ظرفیتهای جدید در حوزه ابتکارات و نوآوریهای دانش آموزان است در جشنواره امسال قرار است حدود چهار هزار دانش آموز از استان‌های مختلف کشور و در قالب تیم‌های مختلف شرکت نمایند و قرار است روز هفتم شهریور ماه امسال به مدت یک روز و در شهرستان ساری برگزار شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار