طی حضور اعضای کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری در محل پارک علم و فناوری استان مازندران باید زمین مناسب در اختیار شرکتهای دانش بنیان قرار گیرد.

سید محمد جعفری رئیس کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری، در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: در ابتدا خواستار تعامل دو سویه پارک علم و فناوری و شورای شهر ساری به منظور بر طرف نمودن معظلات پیش روی شهر ساری شد. 

 وی با اشاره به تجربه کشورهای دیگر آسیایی از جمله تایوان در زمینه تشکیل پارک‌های علم و فناوری و اشتغال زایی و سرمایه گذاری که از قبل تشکیل آن بدست آمده، ابراز امیدواری نمودند، اظهار داشت: که با مصوبه خوبی که بزودی از طرف کمیسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری به مجمع شورا خواهد آمد مشکل زمین و فضای مورد نیاز پارک علم و فناوری بر طرف گردد و این مجموعه که سهم عمده‌ای را در اشتغال زایی و کاهش بیکاری در استان دارد در مرکز استان مازندران و در شهر ساری متمرکز گردد.  

در ادامه علی معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری استان مازندران گفت: نیز ضمن ابراز تشکر از اعضای شورای شهر ساری در همراهی و قول مساعدی که در خصوص تامین زمین پارک داده‌اند خواستار حمایت‌های بیشتر این تشکل مردم نهاد شدند. 

وی به مشکل فرار مغزها و سرمایه‌های انسانی و مادی اشاره کرد و اظهار داشت:‌ که باید با تلاش همه مسئولین استانی و بالاخص اعضای شورای شهر ساری و شهردار بتوانیم زمین مناسبی را جهت استقرار شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور و دارای ایده فراهم نمائیم تا در آینده شاهد سرمایه گذاری‌های خوبی در شهر ساری باشیم.  

معتمدزادگان تصریح کرد: وجود بیش از یک میلیون جمعیت جوان در استان مازندران و هم چنین رتبه های برتر در کنکور سراسری را از جمله ظرفیت‌های انسانی برشمردند که باید بدان توجه جدی گردد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار