گروهک تروریستی منافقین با بیان اینکه موشک‌های شلیک شده به سوی سرزمین‌های اشغالی ساخت ایران است، با شهرک نشینان صهیونیست همدردی کرده و به توجیه اعمال ضدانسانی صهیونیست‌ها پرداخت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، گروهک تروریستی منافقین با بیان اینکه موشک‌های شلیک شده به سوی سرزمین‌های اشغالی ساخت ایران است، با شهرک نشینان صهیونیست همدردی کرد و به توجیه اعمال ضدانسانی صهیونیست‌ها پرداخت.

گروهک تروریستی منافقین ضمن همدردی با اشغالگران صهیونیست به سبب این حملات موشکی، به تشویق رژیم صهیونیستی برای جنایت علیه مردم فلسطین مبادرت ورزید.
 
این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران بارها از کمک‌های نظامی و غیرنظامی به مقاومت فلسطین سخن گفته است بنابراین منافقین به کشف جدیدی دست نیافته‌اند.
 
گروهک تروریستی منافقین همواره تلاش کرده است تا برای داشتن اندک وجاهت در میان ملت‌های مسلمان، خود را معتقد به آرمان فلسطین نشان دهد در حالی که این گروهک تروریستی با گذشت پنج روز از شروع حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه و کشته شدن بیش از صد نفر از مردم مظلوم و بی‌دفاع این منطقه، نه تنها هیچ‌گونه عکس‌العملی از خود نشان نداده، بلکه غیرمستقیم با شهرک‌نشینان صهیونیست همدردی کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: منافقین ، شهرک ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار