حزب مردمسالاری با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله محمدی گیلانی، بر فراموش نشدن خدمات بی‌شائبه و بدون حاشیه آن عالم ربانی تاکید کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب مردمسالاری با صدور پیامی ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله محمدی گیلانی، بر فراموش نشدن خدمات بی‌شائبه و بدون حاشیه آن عالم ربانی تاکید کرد.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
درگذشت عالم ربانی، فقیه بزرگوار و مبارز انقلابی حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد محمدی گیلانی رحمت‌الله علیه که عمری را صرف خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و مردم کرد، موجب تأثر و تأسف گردید. بی‌شک ایشان که در محضر بزرگانی همچون امام راحل(ره)، آیت الله بروجردی و علامه طباطبایی به فراگیری علوم حوزوی پرداختند و سپس در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای منویات حضرت امام خمینی(ره)، تلاش‌های فراوانی انجام دادند و پس از پیروزی انقلاب نیز در سمت‌های مختلفی همچون حاکم شرع و رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی، رئیس دیوان عالی کشور، نماینده مجلس خبرگان رهبری،‌ عضویت در مجلس تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان و مسئولیت هیأت عفو به فرمان رهبر کبیر انقلاب برای جلوگیری از برخی تندروی‌ها در دادگاه‌های انقلاب منشأ خدمات مؤثر و بدون هر گونه حاشیه و شائبه‌ای بودند که هرگز فراموش ناشدنی است.
 
حزب مردم‌سالاری، درگذشت این عالم ربانی را به محضر رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و علمای اعلام، حوزه‌های علمیه، اعضای مجلس خبرگان رهبری و مردم‌ سرافراز ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان گیلان و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، علو درجات را مسألت می‌نماید.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار