ارتباط جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور با هنرمندان می‌تواند گام موثری در توانمند سازی ارتقا سلامت روح و نشاط و شادابی این افراد باشد.

 نرجس ‌بختیار خلج مشاوره امور زنان و رئیس خانه‌ی فرهنگ و هنر سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:سازمان بهزیستی کشور در شاخصه‌های هنری از هنرمندان درجه یک کشور دعوت می‌کند تا در ابعاد مختلف به کمک سازمان بیایند.
 
 وی افزود: این افراد می‌توانند در صورت تمایل ضمن آموزش به مددجویان، آثار هنری خود را در مکانی که برای آنها در نظر گرفته‌ایم به نفع جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور به فروش برسانند.
 
 بختیار خلج ادامه داد: در این راستا خانه‌ی فرهنگ و هنر سازمان بهزیستی اولین اقدام اجرایی خود را با افتتاح گالری برداشت و در حال حاضر نمایشگاهی از آثار استاد علی تن در آن به نمایش در آمده که پنجاه درصد عواید حاصل از فروش به نفع جامعه هدف خواهد بود.
 
 وی خاطر نشان کرد: ارتباط جامعه هدف با هنرمندان می‌توانددر توانمندی، ارتقا سلامت روح، جسم، شادابی و نشاط جامعه هدف نقش بسزایی داشته باشد.
 
 لازم به ذکر است: نمایشگاه خط بسم الله  در خانه ی فرهنگ و هنر سازمان بهزیستی کشور واقع در خیابان  ولیعصر، بالاتر ا میدان ونک، جنب شیر خوارگاه آمنه، خیابان عصار روبروی بانک مسکن همه روزه از ساعت 16 الی 22 شب آماده پذیرایی از عزیزان است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: بهزیستی ، هنرمندان ، دعوت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار