اجرای طرح توزیع کارت شهروندی به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با سرای محله و فعالیت‌ها و برنامه‌های آن و همچنین به دست آوردن بانک اطلاعاتی دقیق از اهالی محل خبر داد.

مرتضی نجفی، در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، توزیع کارت شهروندی را گام دوم تبدیل تهران به شهری هوشمند و تحقق شهر الکترونیک دانست و افزود: این طرح در سرای محله اشراقی در حال اجرا است و شهروندان و اهالی محله می‌توانند با مراجعه به سرای محله و ارائه کارت ملی و یک قطعه عکس برای دریافت این کارت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در این طرح شهروندان بسته به ویژگی شاخصی که دارند، در قالب 17 گروه تعریف شده شهروندی قرار می‌گیرند، اظهار داشت: این گروه‌ها شامل کودکان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، پیشکسوتان، میانسالان، کم توانان جسمی، فرهنگیان، نخبگان، روحانیون ایثارگران و... است که به تناسب هریک از شهروندان شامل یکی از گروه‌ها می‌شوند.

به گفته وی این کارت به منزله‌ی یک پل ارتباطی میان سرای محله و اهالی آن عمل می‌کند و تنها کسانی می‌توانند از برنامه‌ها و کارگاه‌های رایگان مجموعه استفاده کنند که این کارت را دریافت کرده‌اند.

مدر محله اشراقی تصریح کرد: شهروندان با ارائه این کارت می‌توانند از 10 الی 20 درصد تخفیف ویژه هنگام ثبت نام کلاس‌ها بهره مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار