پورمختار:

پرونده‌های فساد و تبانی در فوتبال را تا 2 هفته دیگر جمع‌بندی می‌کنیم

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از جمع بندی نهایی گزارش پرونده فساد و تبانی در فوتبال طی حداکثر دو هفته آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این گزارش طبق آئین نامه داخلی مجلس حداکثر دو هفته آینده پس از جمع بندی نهایی به هیئت رئیسه برای قرائت در صحن مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد شد.
 
وی فساد گسترده در فوتبال، تبانی، شرط بندی و برخی تخلفات در میان مسئولان فدراسیون، مربیان، بازیکنان، داوران و تیمها و همچنین برخی رسانه ها را  از مهمترین محورهای این گزارش برشمرد.
 
پورمختار ابراز امیدواری کرد با قرائت این گزارش در صحن، مسئولان وزارت ورزش بویژه وزیر ورزش که در این باره اهتمام جدی دارند بتوانند در ریشه کنی این مشکلات از ورزش پرطرفدار فوتبال کمک کنند.
 
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نامه نمایندگان مجلس  عضو این ستاد به رئیس مجلس گفت: با توجه به اینکه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی راهبرد و برنامه مشخصی ندارد بر آن شدیم تا از طریق رئیس مجلس این ستاد را فعال کنیم.
 
پورمختار تاکید کرد : برداشت ما این است که ستاد ، برنامه ها و راهبرد مشخصی در مبارزه با مفاسد اقتصادی ندارد و برخی خبرهای رسانه ای باعث می شود تا سوژه های مختلف در جلسه ستاد بررسی شود که این کافی نیست.
 
وی ابراز امیدواری کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی این موضوع را در جلسات سران قوا برای فعال کردن ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح و پیگیری کند تا بتوانیم از خروجی ستاد عملکرد مناسبی برای مردم داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار