انتظامی با اشاره به آمادگی وزارت ارشاد و هیئت نظارت بر مطبوعات بر پیگیری دغدغه ملی رهبر معظم انقلاب و با توجه به حساسیت شرایط امروز کشور و تحولات منطقه، از رسانه ها خواست در ایجاد فضای انسجام ملی بیشتر تلاش کنند.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي،حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به دیدار شب گذشته مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب و تعبیر  ایشان مبنی بر قرار گرفتن کشور در یک پیچ تاریخی و توصیه ویژه به جریانهای سیاسی و مطبوعاتی برای حساسیت مضاعف در خصوص حفظ آرامش در جامعه، گفت: رصد اوضاع منطقه منطقا باید حساسیت دلسوزان را بالاببرد.
 
وی افزود: ما در چنین شرایطی به همبستگی بالاتری نیاز داریم تا پیام و چهره ای که از کشور به نقاط مختلف جهان مخابره می شود، نشانگر عزم و انسجام ملی باشد.
 
معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد با اشاره به نقش تاثرگذار رسانه ها در این فرآیند، تصریح کرد: رسانه ها در این بین نقش بالایی دارند و از دلسوزان رسانه ای انتظار می رود در کنار وظیفه و کارویژه نقد به این رسالت ملی هم وقوف بیشتری داشته باشند و فعالیت های آنها به گونه ای نباشد که طمع در بیگانگان ایجاد شود.
 
 انتظامی در همین زمینه اضافه کرد: از رسانه ها که درک درستی از شرایط و اولویت ها و نیازهای کشور دارند انتظار می رود علاوه بر پرهیز از بازتولید القائات بیگانگان به زبان خودی، از دامن زدن و بزرگنمایی اختلافات داخلی و تخریب دولت و قوای حاکمیتی و ایجاد یأس خودداری کنند تا روحیه مردم در این شرایط دچار آسیب نشود.
 
 وی در پایان خاطر نشان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیأت نظارت بر مطبوعات این دغدغه ملی رهبری را با جدیت مضاعف رصد می کنند.




انتهاي پيام/اق
برچسب ها: مطبوعات ، رسانه ، معاون ، ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار