معرفی کتاب؛

بیان سریع در کتاب "من هم بازی" به چشم می‌خورد

نویسنده در کتاب "من هم بازی" با بیان سریع به نقل داستان می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران، کتاب "من هم بازی" اثر سرور کتبی که توسط انتشارات به نشر به چاپ رسیده است، به مسئله بد اخلاقی و دوری مردم از انسان بد اخلاق می‌پردازد، جغد، شخصیت اصلی داستان و نشانه انسان بد اخلاق است، جوجه، خرگوش و سنجاب اطرافیان این انسان بد اخلاق را نشان می‌دهد که به دلیل اخلاق جغد از وی دوری می‌کنند.
 
در کتاب "من هم بازی" بد اخلاقی، اخمو بودن دلیل طرد شدگی وی از اجتماع بیان می‌شود، این مسئله با مشکلی مملوس برای بچه‌ها بازگو می‌گردد. این مشکل هم بازی نشدن بچه‌ها با یک بچه است و دلیل این امر، بد اخلاقی عنوان می‌شود.
 
نویسنده در کتاب "من هم بازی" ترس جوجه، خرگوش و سنجاب را با صدای جغد و حالت چهره او و از بین رفتن این ترس از وی را با همین وسیله به نمایش می‌گذارد.
 
داستان "من هم بازی" با زبانی روان و یکدست در تمام کتاب نوشته شده است. نویسنده با به کار بردن کلمات ساده کتاب را برای مخاطب خود قابل فهم می‌کند. داستان به گونه‌آی نوشته شده که انگار هم اکنون برای مخاطب نقل می‌شود.
 
نویسنده در کتاب "من هم بازی" به بیان سریع داستان می‌پردازد. این نقل سریع داستان اقتضای حال مخاطب کودک و نوجوان است که بر خلاف مخاطب بزرگسال، ساعت‌ها به مطالعه یک کتاب نمی‌پردازد و جزئیات داستان با تصویر گری‌های کتاب برای وی به نمایش گذاشته می‌شود.

فرم و حالت ظاهری کتاب "من هم بازی" نمایانگر شخصیت محوری و اصلی در داستان است.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.