بخشدار بومهن تعامل و هم ‌فکری را کلیدی در خدمت رسانی به مردم خواند و گفت: مدیران به این دو واژه توجه ویژه ای داشته باشند.

رضا خدادادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: خدا را شاکریم که توفیق داد تا در مسئولیت بخشداری بومهن به عنوان یکی از خادمان مردم بتوانیم منشأ اثر خیر باشیم.

وی ادامه داد: انسان روزی به دنیا می‌آید و روزی از دنیا می ‌رود و در این فاصله مهم بوده که چه کاری در جهت خدمت به مردم انجام داده باشد و این موضوع، سرلوحه خدمتمان است.

خدادادی با بیان اینکه وجب به وجب نظام اسلامی با خون شهدای گرانقدر به دست آمده است، افزود: اکنون باید به پاسداشت خون شهدا، شادی روح امام راحل و تمام کسانی که تلاش کردند که این انقلاب با عظمت به دست ما برسد، ادامه‌ دهنده راهشان باشیم.

سرپرست بخشداری بومهن با بیان اینکه از خداوند توفیق خدمتگزاری به مردم را خواستاریم، تصریح کرد: خدمت مطلوب به مردم، با تعامل و هم ‌فکری همه مدیران اجرایی ممکن می ‌شود.

وی ادامه داد: عمران و آبادانی همه منطقه، نیازمند عزم و جدیت تمام ارکان مدیریتی است که می ‌توانند نقش برجسته‌ ای ایفا کنند و سرنوشت ‌ساز باشند.

خدادادی اضافه کرد: اینک با نگاه تعاملی، نه تقابلی دست همه مردم و مسئولان را به گرمی می ‌فشاریم تا منشأ خیری برای همه باشیم.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.