عضو شورای عالی استانها گفت : مسکن مهر پردیس بمبی ساعتی و کوک شده در شهرستان پردیس پیامد های خطر ناکی را برای مدیریت شهرستان با بی توجهی به تقویت زیر ساخت ها در این منطقه به همراه دارد .

محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد تهدید بزرگ مسکن مهر برای شهرستان پردیس گفت : شهرستان پردیس یکی از مناطق نمونه پایتخت در برخورداری از دامنه وسیع مسکن مهر به عنوان یک طرح عمرانی و پروژه ای عظیم ملی در 11فاز است .

عضو شورای عالی استانها با اشاره به اینکه اهرم مسکن مهر جمعیت شهرستان پردیس را به مرز 700 هزار نفر خواهد رساند از ترازوی نا میزان عرضه و تقاضا با نبود طرازی بین خدمات زیر ساختی در مقابل رشد جمعیت خبر داد و تصریح کرد : شهرستان پردیس با بارگزاری جمعیت از طریق واگذاری مسکن های مهر در حوزه زیر ساخت ها یکی از شهرستانهای فقیر کشور محسوب می شود .

قانبیلی با تاکید بر واگذاری 130 هزار واحد تا سال 94 و استقرار 500 هزار نفر از این فیلتر در شهرستان ، مسکن مهر را زنگ خطری برای مسئولان شهرستان دانست و اضافه کرد : مسئولان شهرستان پردیس در حوزه آموزشی و پرورشی و بهداشتی و درمانی و خدماتی و زیرساخت ها مانند آب و برق و گاز و غیره باید تا سال 94 نسخه رفع خلاء های موجود را به سرعت بپیچند .

عضو شورای عالی استانها در ادامه این مطلب افزود : با همکاری ادارات و نهاد ها و همچنین وزارت خانه هایی مانند وزارت نیرو زیر ساخت ها در حوزه مسکن مهر شهرستان در حرکت در مسیر تکمیل شکل خوبی به خود گرفته است و اعتبارات نیز بخ خوبی در این راستا تعریف شده است .

قانبیلی با بیان این مطلب که شهر پردیس با تکمیل مسکن مهر و جذب شمار زیاد جمعیت پایتخت معادل اکثر شهر ها ی متوسط جمعیت خواهد داشت ، اظهار داشت : افزایش جمعیت در شهرستان شاید این منطقه را در تهران در رتبه های بالاقرار دهد ولی در بحث زیر ساخت ها و استاندارد های تعریف شده در این رابطه در کشور این شهرستان را به عنوان منطقه ای محروم معرفی خواهد کرد ./س


برچسب ها: مسکن مهر ، پردیس ، بمب ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.