عضو شورای عالی استانها گفت : موج مسکن مهر برای استانهایی که در مسیر این پروزه ملی در بحث زیر ساخت ها ضعف ها و کمبود های زیادی دارند تهدیدی بزرگ محسوب می شود .

محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : مسکن مهر را در کشور برای استانها و شهرستانهایی که نتوانسته اند در تقویت زیر ساخت ها در حوزه های آب و برق و گاز به عنوان نیاز های اصلی مردم گام بردارند تهدیدی بزرگ و جدی تلقی می شود و پایه های مدیریت شهری اینگونه شهرستانها را به لرزه در خواهد آورد .

قانبیلی با تاکید بر اینکه واگذاری مسکن مهر و ارائه آمار در این رابطه به تنهایی نمی تواند معیار ارزشیابی مثبتی برای عملکرد مسئولان مربوطه باشد ، اظهار اشت : مردم با استقرار در منازل خود در محدوده مسکن مهر نیاز به خدمات زیر ساختی در بخش های آب و برق و گاز و غیره دارند.

عضو شورای عالی استانها با اشاره به فراهم سازی بستر مناسبی برای ترسیم ساختار امنیت در پروژه های ملی مسکن مهر در کشور به عنوان نیازی مهم که از نان شب هم برای مردم واجب تر است ، اضافه کرد : نیروی انتظامی به عنوان متولی برقراری امنیت در کشور و به ویژه بطن جامعه باید تعامل خوبی با وزارت راه و مسکن و شهرسازی در ایجاد امنیت در مسکن های مهر داشته باشد .

قانبیلی در پایان خاطر نشان کرد : ساماندهی سیستم فاضلاب و ایجاد تصفیه خانه برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی کمبود آب در منطقه نباید در جریان سیاست های زیر بنایی در ساخت و تکمیل پروژه مسکن مهر به دست فراموشی سپرده شود و در این رابطه اقدامی اساسی باید صورت گیرد ./س


برچسب ها: مسکن مهر ، تهدید ، مدیریت ، آب ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.