معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: همزمان با فرا رسیدن تابستان و ماه مبارک رمضان بازدیدهای نظارتی از واحدهای گردشگری این استان تشدید شده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی مهدی عسگرزاده با اشاره به اقدامات معاونت گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی مراکز گردشگری و پذیرایی بین راهی این استان اظهار داشت: در این زمینه بازدیدهای نظارتی این معاونت به صورت جداگانه و مشترک با سایر دستگاه ها تشدید شده است.

به گفته وی در این راستا دفاتر خدمات مسافرتی، رستورانهاي بين راهی، هتلها و مجتمع‌هاي خدمات رفاهي بين راهي، سفره خانه‌هاي سنتي، مراکز اقامتی موقت، کمپ ها و مراکز اسکان به صورت مرتب از سوی کارشناسان گردشگری بازدید می شوند.

عسگرزاده اضافه کرد: این بازدیدها با هدف نظارت و جلوگيري از افزايش غير قانوني و غير متعارف قيمت ها، ايجاد بستر مناسب جهت تامين رفاه مسافران و گردشگران، رعايت بهداشت اين مراکز، رعايت و حفظ شئونات اسلامي، جلوگيري از تخلفات احتمالي و تسريع در رسيدگي به شکايات و گزارشات مردمي انجام می شود.

وی با بیان این که تشديد فعاليت هاي نظارتي مزبور در ماه مبارک رمضان نیز به جهت افزايش کيفيت خدمات واحدهاي مذکور انجام مي پذيرد، افزود: شماره تماس 05842228872 به عنوان تلفن رسيدگي به شکايات در نظر گرفته شده و مسافران و گردشگران می توانند شکایات و گزارش های خود را از طریق این شماره به کارشناسان و بازرسان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی منتقل کرده تا پیگیری شود.

بر اساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی در حال حاضر در این استان هفت هتل با ظرفیت 603 تخت، 11 مهمانپذیر، 41 غذاخوری بین راهی و سه سفره خانه سنتی فعال وجود دارد/ش/ن.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.