مدیرگروه محافل و مسابقات رادیو قرآن گفت:در فضای مجازی،مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع سوره لقمان ویژه عموم مردم برگزار می‌شود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، محمدرضا خالقی مدیرگروه محافل و مسابقات رادیو قرآن گفت: همزمان با آغاز چهاردهمین دوره طرح فراگیر‌‌‌‌" قرآن كتاب زندگی" برای انس و آشنایی مخاطبان با قرآن كریم به خصوص سوره مباركه لقمان در فضای مجازی، مسابقه وبلاگ نویسی ویژه عموم مردم برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: شركت در این مسابقه برای بانوان و آقایان در هر سنی آزاد است اما شرایط خاصی دارد كه در مرحله اول قرار دادن لوگوی رادیو قرآن در وبلاگ الزامی است .

شمارشگر وبلاگ، دارا بودن سابقه بیش از یك ماه در راه‌اندازی وبلاگ و به روز رسانی مستمر وبلاگ از جمله موارد مهم برای شركت در مسابقه است و كسانی كه تاكنون وبلاگ نداشتند و به طور خاص آن را برای شركت در این طرح راه اندزی كرده باشند جداگانه بررسی و از امتیاز ویژه ای برخور دار خواهند بود.
 
خالقی تصریح كرد: تمام وبلاگ های دینی و مذهبی حداقل با 5 پست در موضوع سوره لقمان می توانند در این مسابقه شركت كنند و هر شركت كننده می تواند یك وبلاگ حداقل با 5 پست ارسال كند.
وی گفت: نویسنده وبلاگ می تواند از دل نوشته، خاطره، مقاله، آیه، حدیث، صوت، فیلم، پادكست و ... به صورت جداگانه استفاده كند و تولیدی بودن آثار نیز امتیاز ویژه ای دارد.
 
مدیر گروه محافل و مسابقات رادیو قرآن تأكید كرد: هر یادداشت باید 80 تا 600 كلمه باشد و همچنین آثار ارسالی اگر متعلق به نویسنده نیست باید منبع آن ذكر شود و مسئولیت مطالب به عهده نویسنده خواهد بود.
 
وی در پایان خاطرنشان كرد: شركت كنندگان می توانند تا 31 شهریور با مراجعه به سایت رادیو قرآن فرم مربوطه را تكمیل و نشانی وبلاگ خود را ارسال كنند.


انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار