معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 از برگزاری شهر فرشتگان در بوستان قائم این منطقه خبر داد.

عشرت شایق معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری شهر فرشتگان در بوستان قائم منطقه 18  همزمان با ماه مبارک رمضان ویژه کودکان در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح همزمان با ماه مبارک رمضان پیرامون برنامه های فصل نیایش با عنوان شهر فرشتگان ویژه کودکان در بوستان قائم منطقه 18 در دست اجرا است.
 
شایق اظهار داشت: در این طرح ویژه برنامه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، نمایشی، تفریحی، مذهبی، هنری و ... ویژه کودکان در بوستان قائم منطقه 18 برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری شهر فرشتگان با اجرای نمایش های عروسکی غول پیکر با شخصیت پدربزرگ و مادربزرگ ویژه  کودکان در بوستان قائم،برگزاری نمایشگاه شهر فرشتگان با برپایی غرفه های سرگرمی و نشاط، نکته ها و پیام های آموزشی کوتاه ویژه کودکان و نوجوانان از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
شایق خاطر نشان کرد: برگزاری ویژه برنامه های قرانی و تفریحی، قران بخوانید جایزه بگیرید، حدیث خوانی، شعر خوانی، دعاهای کوتاه و رنگ آمیزی برای کودکان، دعا خوانی و نقاشی برای  نوجوانان، استفاده از وسایل بازی و امکانات ورزشی، اهدای جوایزی به رسم یاد بود به کودکان و نوجوانان از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برگزار ، بوستان ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار