عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی اعتقاد دارد یکی از وظایف اصلی ورزشکاران و به خصوص کشتی گیران احترام به قوانین واجرای آن است.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران پیرامون اتفاقات اخیر در خصوص سعید عبدولی گفت:درهر صورت باید موضوع را به طور دقیق بررسی کنیم تا خدایی ناکرده تصمیمغیر منطقی گرفته نشود،عبدولی یک قهرمان است و باید او را حفظ کنیم اما به شرطی که اصل قوانین و مقررات وضع شده در اردوهای تیم ملی زیر سوال نرود.

وی تصریح کرد:این طور که من شنیدم عبدولی به دلیل مشکلی که داشته مجبور به ترک اردو شده،اما اگر واقعاً بدون هماهنگی این اتفاق رخ داده باید برخورد لازم با او صورت گیرد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی تاکید کرد:یک کشتی گیر هر چقدر هم که عنوان دار باشد اگر در آستانه مسابقات مهم پیش رو نخواهد نظم و انظباط را رعایت کند به طور حتم جایی در تیم ملی نخواهد داشت.از طرفی هم نباید به سادگی از کنار نام قهرمانان خود عبور کنیم،در واقع در مورد وضعیت عبدولی باید پس از بررسی دقیق تصمیم نهایی را بگیریم.

مشتاقی در خاتمه عنوان کرد:تا ساعاتی دیگر جلسه شورای فنی با حضور اعضاء تشکیل خواهد شد و مطمئن باشید منطقی ترین تصمیم را در مورد سعید عبدولی خواهیم گرفت.

برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار