محمدرضا غفاری:

فیلم نامه "برف" فوق العاده بود

محمدرضا غفاری گفت: فیلمنامه فوق العاده "برف" دلیل من برای ایفای نقش در این فیلم بود.

محمدرضا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: دو ماه بعد از اتمام فیلم برداری فیلم سینمایی "قاعده تصادف" از دفتر مهدی رحمانی برای بازی در فیلم سینمایی "برف" با من تماس گرفتند و من نیز بعد از خواندن فیلم نامه فوق العاده آن حاضر به ایفای نقش در این فیلم شدم.
 
وی افزود: تمامی عوامل این فیلم افراد بسیار خوبی بودند و برای من افتخاری است که در کنار خانم تیموریان و دیگر بازیگران این تیم کار کردم.
 
غفاری عنوان کرد: اصلی ترین ویژگی و رکن کارگردان فیلم سینمایی "برف" این بود که اجازه ایده پردازی را به ما می‌داد و به طور کلی به کار گروهی اعتقاد داشت و از دیگر ویژگی‌های کار او این بود که ما قبل از فیلم برداری هیچ گونه تمرینی نداشتیم که به نظر من بسیار شیوه‌ی جذابی بود.

وی ادامه داد: من در این فیلم نقش پسر یک خانواده را ایفا می‌کنم که با ورود و ظاهر شدن او در مقابل دوربین داستان زندگی این خانواده آغاز و با خروج او پایان می‌یابد و به طور کلی از بازی در کنار بازیگرانی مانند افشین هاشمی، رویا تیموریان، و آناهیتا افشار و دیگر بازیگران این فیلم لذت بردم.

غفاری خاطرنشان کرد: این فیلم را به همراه تماشاگران در سینما تماشا کرده‌ام و متوجه شدم که مردم با آن ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند و خود را با آن تطبیق می‌دهند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: فیلم ، سینما ، برف ، مخاطب ، سوژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.