آناهیتا افشار بازیگر جوان و مستعد سینمای ایران، جشنواره‌ی امسال را بسیار پربار دانست و از حضور کارگردانان بزرگ در این دوره ابراز امیدواری کرد.

 "آناهیتا افشاری" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ی سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص جشنواره‌ی فیلم فجر سال جاری گفت: جشنواره‌ی امسال با حضور کارگردانان مطرح و فیلم‌های دیدنی بسیار پربار است.
 
وی افزود: در مقایسه با سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری در بزرگترین رخداد سینمایی کشور دیده می‌شود و من برای دیدن فیلم‌های جشنواره‌ی امسال لحظه شماری می‌کنم.
 
"افشار" همچنین عنوان کرد: من بسیار مشتاقم تا با آغاز سی‌ودومین جشنواره، فیلم "برف" و همچنین فیلم‌های تماشایی و جذاب کارگردانان بزرگ سینمای ایران که تعداد زیادی از آنان در جشنواره‌ حضور دارد را ببینیم.
 
وی درخصوص فیلم سینمایی "برف" نیز بیان کرد: "برف" به عقیده‌ی من فیلم بسیار خوبی است که مخاطب را به خود جذب می‌کند و با داشتن کارگردانی توانا به موفقیت آن بسیار امیدوارم.
 
این بازیگر جوان افزود: اطرافیان، دوستان و منتقدانی که "برف" را دیده‌اند، به من بسیار لطف داشته و نحوه‌ی ایفای نقش مرا در آن پسندیده‌اند.
 
وی در پایان اظهار داشت: من در جشنواره‌های سال‌های گذشته نیز حضور داشته‌ام، اما حضور در چنین جشنواره‌ی پر رونقی با فیلم "برف" به طور قطع یکی از بهترین جشنواره‌های فجر تاریخ سینمای ایران خواهد بود، برایم بسیار خوشحال کننده و رضایت بخش است.
 
انتهای پیام/ اس
برچسب ها: برف ، سینما ، جشنواره ، سیمرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.