پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بی‌شک تیم فوتبال برزیل بدون نیمار مقابل آلمان حرفی برای گفتن ندارد و به مشکل بر‌می‌خورد.

بهتاش فریبا در خصوص پدیده‌های جام بیستم به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون‌شک باید جام بیستم را جام شگفتی‌ها لقب داد و از این میان تیم‌های بلژیک و کاستاریکا را می‌توان به عنوان خالقان شگفتی جام بیستم دانست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه افزود: کاستاریکا و بلژیک پدیده‌های این جام هستند زیرا بازی‌های این 2 تیم در مقابل تیم‌های بزرگ همواره مدنظر اهالی فوتبال در جهان بوده است.

فریبا در خصوص شانس قهرمانی جام بیستم هم تصریح کرد: به نظر من آلمان با ارائه بازی‌های با قدرت و با تکنیک شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد بازی حساس آلمان- برزیل هم عنوان کرد: بازی آلمان در مقابل برزیل از حساس‌ترین بازی‌های این جام است و آلمان می‌تواند با قدرت از سد برزیل، تیمی که در اندازه‌های قهرمانی ظاهر نشده است عبور کند.

وی با اشاره به مصدومیت نیمار به عنوان عامل تأثیرگذار در بازی مقابل آلمان گفت: نیمار بازیکن بزرگی است و بدون‌شک مصدومیت این بازیکن بسیار تأثیرگذار است، به نظر من بدون نیمار اثری از برزیل باقی نمی‌ماند زیرا ما‌بقی بازیکنان این تیم در حد برزیل نیستند.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد ابقا یا عدم ابقای کی‌روش هم تصریح کرد: کی‌روش مربی بزرگی است و من مخالف وی نیستم به نظر من چند بحث مطرح است یکی اینکه اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم تا با فرهنگ کشورمان آشنا شود به طور قطع 6-7 ماه طول می‌کشد و ما جام ملت‌ها را از دست داده‌ایم و باید گفت پس گزینه جایگزین خارجی منتفی است بحث دوم اینکه مربی داخلی برای تیم ملی بیاوریم که بعید است سیستم را در این مدت زمان کم آماده کند و به نظر من در این شرایط کی‌روش با توجه به اینکه با فرهنگ فوتبال کشورمان آشنا شده و تیم ما در جام جهانی هم نتایج خوبی کسب کرده است می‌تواند برای تیم موثر باشد.

وی ادامه داد: به نظر من عیار کی‌روش در جام ملت‌ها مشخص می‌شود زیرا ما می‌دانیم در جام جهانی سطح ما چه اندازه است ولی در جام ملت‌ها فقط به دنبال قهرمانی این جام هستیم.

فریبا خاطر نشان کرد: امیدوارم هر کسی که هدایت تیم ملی را برعهده می‌گیرد بدون شک باید برای موفقیت ایران و ایرانی تلاش کرده و تیم ما را در جام ملت‌های آسیا قهرمان کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار