مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان از اعلام فراخوان سومین جشنواره منطقه ای محیط زیست در آموزه های رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، قادری گفت: سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و امام ر ضا(ع) در راستای جلب توجه و تفکر مردم اقدام به برگزاری جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی کرده است.

وی افزود: این جشنواره با محور بررسی اثرات بهره‌مندی از سیره و معارف حضرت ثامن‌الحجج در اصلاح رفتارهای محیط زیستی آحاد جامعه برگزار می شود.

وی به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: استفاده از فرصت برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در جهت آموزش و تنویر افکار عمومی در راستای حفظ و حراست از منابع طبیعی و سرمایه‌های ملی محیط زیستی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

قادری بیان کرد: ارسال عکس و پوستر برای تمامی استان های کشور در مناطق پنجگانه به صورت مشترک جزو بخش اصلی این جشنواره است.

وی با بیان اینکه بخش جنبی این جشنواره هم شامل خاطره نویسی است، افزود:محورهای موضوعی آثار هم شامل محیط زیست طبیعی و دریایی با تکیه بر تنوع زیستی و محیط زیست انسانی با تکیه بر عناصر آب، خاک، هوا و نقش انسان در حفاظت محیط زیست است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان گفت:زمان برگزاری جشنواره از 6 تا 16 شهریورماه در شهر زنجان است.استان های زنجان، اردبیل،کردستان،آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی جزو منطقه چهار کشور محسوب می شوند./س
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.