رئیس پليس اطلاعات و امنيت عمومي انتظامي استان همدان از انهدام دو باند شرارت و دستگيري 19 نفر از اراذل و اوباش شهر همدان در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ احمد رحيمي ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بيان اینکه ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي پس از اطلاع از شرارت‌هاي پي در پي اعضاي يک باند شرارت در شهرستان همدان، شناسايي اعضاي اين باند را در دستور کار خود قرار دادند، گفت: در ادامه تحقيقات به عمل آمده و در پي يک عمليات ضربتي يکي از اعضاي این باند به نام "الف-س" دستگير شد.
 
وي با اشاره به اينکه متهم مذکور به اتهام شرارت، ايجاد رعب و وحشت، قدرت نمايي با شمشير و چاقو و قمه، ايراد خسارت به اموال عمومي و خصوصي، تخريب اموال خصوصي، تجاوز به عنف و غيره دستگير شد، اظهار داشت: با توجه به حساسيت امر اكيپي از کارکنان اين پليس، موضوع تحقيقات فني و اطلاعاتي از نامبرده را شروع كه وي ابتدا با بيان اظهارات كلي و واهي سعي در گمراه کردن ماموران را داشت اما ماموران به نيت وي واقف و به طرق ديگري متهم را تحت بازجويي و تحقيق قرار دادند.
 
رحیمی اظهار داشت: در ادامه بازجويي هاي به عمل آمده و با توجه به مستندات جمع آوري شده، متهم چاره اي جز بيان حقيقت نداشت و به بزه ارتكابي خود معترف و اذعان داشت كه به منظور قدرت نمايي و ايجاد رعب و وحشت در سطح جامعه با همكاري و همدستي 14 نفر ديگر از اراذل و اوباش شهر همدان مبادرت به شرارت مي کنند.
 
وی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي و بهره گيري از منابع اطلاعاتي و استفاده از امكانات موجود مخفيگاه ها و محل هاي به اصطلاح امن افراد كه در نقاط آلوده شهر همدان بود شناسايي و پس از اطمينان از حضور آنان در محل، اكيپ هايي از ماموران اين يگان پس از هماهنگي با مقام قضايي به آدرس هاعزيمت و محل هاي مورد نظر را به صورت کامل محاصره كردند.
 
وي اضافه کرد: با استفاده از پوشش هاي مناسب محيطي و محلي محل هاي مورد نظر تحت مراقب و كنترل كامل قرار گرفت و تردد ها و رفت و آمدهاي صورت گرفته به منازل مورد نظر كنترل شد تا اينكه پس از هماهنگي با مقام قضايي، در زمان مناسب مخفيگاه هاي موردنظر محاصره و در يک عمليات تعداد شش نفر از اراذل و اوباش دستگير و در عملياتي ديگر نيز 9 نفر ديگر از اعضاي این باند دستگير شدند که در هر دو عمليات مقادير قابل توجهي قمه، شمشير، چاقو و دره کشف و يك دستگاه خودرو سانتافه به همراه دو دستگاه موتورسيکلت در اين زمينه توقيف شد.
 
رحيمي از دستگيري چهار متهم ديگر در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در سطح شهر همدان و حومه و در اجراي مبارزه بي امان با اراذل و اوباش در هفته گذشته خبر داد و افزود: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي ابتدا سرکرده اين باند شرارت را دستگير و در ادامه پي گيري هاي به عمل آمده سه نفر از اعضاي اين باند را در عملياتي ديگر در يکي از محورهاي مواصلاتي همدان دستگير و ضمن توقيف خودروي آنان، سه قبضه اسلحه سرد از نوع قمه و شمشير از اين افراد کشف کردند.
 
رئیس پليس اطلاعات و امنيت عمومي در خاتمه با تاکيد بر اينکه همدان محل مناسبي براي جولان اراذل و اوباش نمي باشد، اظهار داشت: تحقيقات پليس برای شناسايي و دستگيري ديگر اعضاي اين باند همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۶
اعدام‌کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
اعدام به چه درد موخوره اگه مزاحم ناموس شدن باید سرشانه ببری واگه فقط قمه کشیدن یه چندماهی حبس بسه شانه ولی گنده شانه اعدام کردن فکر کنم که نمیشه اسم آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
بایدمشاوره باروانشناس داشته باشند تامشکلشون برطرف بشه بعدبااحترام به جامعه برگردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
خدا نکنه اعدام شن اونا هم مادر دارن
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۲۳:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۳
ازادمیشن ازروزاولشان بدترمیشن
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۶:۰۸ ۱۴ تير ۱۳۹۳
باید در ملاء عام اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۳۲ ۱۵ تير ۱۳۹۳
بهت قول میدم چندوقت دیگه آزاد میشن
Iran (Islamic Republic of)
قربانی
۱۹:۰۹ ۱۶ تير ۱۳۹۳
باید ریشه کن شوند
آخرین اخبار