مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: وام ازدواج جوانان، "طیب‌نیا" را به مجلس کشاند ، معاون اول رئیس‌جمهور به همراه همسرش از یک شیرخوارگاه بازدید کرد+ عکس ، دکتر صفی: احتمال باقی ماندن آیت‌الله مهدوی کنی در وضعیت "vegetative state"/ میرلوحی: بیرون آمدن از کما، معجزه است و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

آیا استیضاح وزیر علوم فردا نهایی می‌شود؟ / 5 نفر از معاونان فرجی‌دانا مورد تائید وزارت اطلاعات نیستند!
https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/14/2400614_625.jpg

 در حالی استیضاح وزیر علوم از چندی پیش در مجلس مطرح شده که طبق گفته سخنگوی این قوه، نمایندگان طی هفته جاری پرونده استیضاح را تعیین تکلیف خواهند کرد.

دکتر صفی: احتمال باقی ماندن آیت‌الله مهدوی کنی در وضعیت "vegetative state"/ میرلوحی: بیرون آمدن از کما، معجزه است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/14/2400374_706.jpg

سخنگوی تیم معالج رئیس مجلس خبرگان رهبری ضمن شرح کامل آخرین جزییات از وضعیت آیت‌الله مهدوی کنی از احتمال باقی ماندن ایشان در وضعیت "vegetative state" خبر داد.

نیلی احمدآبادی سه تغییر در دانشگاه تهران را رقم زد

سرپرست دانشگاه تهران تغییرات را از معاونت‌ها آغاز کرد.

کواکبیان از ریاست جبهه اصلاح‌طلبان انصراف داد/ راه‌اندازی کمیته انتخابات در جبهه اصلاح‌طلبان
دبیر جبهه اصلاح‌طلبان گفت: با توجه به بند "ج" از ماده 12 در شورای هماهنگی جبهه اصلاح‌طلبان، "مصطفی کواکبیان" در این جلسه به ریاست دوره‌ای خود در این شورای هماهنگی اشاره و از ریاست جبهه اصلاح‌طلبان انصراف داد

دبیرخانه بررسی پیشنهادها در سازمان قضایی نیروهای مسلح تشکیل شد

 دبیرخانه بررسی پیشنهادها در سازمان قضایی نیروهای مسلح با هدف اجرای نظام مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری‌ها تشکیل شد.

وام ازدواج جوانان، "طیب‌نیا" را به مجلس کشاند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عدم پرداخت وام ازدواج جوانان، وزیر امور اقتصاد و دارایی را راهی مجلس کرد.

تقدیم مدال افتخار به فرمانده ناو وینسنس، دهن‌کجی به انسانیت است
 جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به سالروز حمله ناو آمریکایی به هواپیمای ایرباس ایرانی در سال ۶۷ گفت: با وجود عذرخواهی مسئولان آمریکا بر اینکه هواپیما را اشتباه گرفته‌اند، تقدیم مدال افتخار به فرمانده این ناو، دهن‌کجی به انسانیت است.

معاون اول رئیس‌جمهور به همراه همسرش از یک شیرخوارگاه بازدید کرد+ عکس

 معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در منطقه یاخچی‌آباد، از بخش‌های مختلف شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) بازدید کرد و از نحوه ارایه خدمات و شرایط نگهداری ۸۰ کودک در این مرکز مطلع شد.

استمرار فعالیت‌های قرآنی زمینه اصلاح و تغییر بینش مجرمانه را فراهم می‌آورد

 مدیر کل زندانهای استان تهران گفت: استمرار فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی در ماه مبارک رمضان موجب اصلاح و تربیت و تغییر بینش مجرمانه می‌شود و این‌‌ همان هدف سازمان زندان‌ها است.

گزارشگر ویژه باید مستقل عمل کند / احمد شهید درک جامعی درباره قوانین، عملکرد نهاد‌ها و ساختارهای قضایی و قانونی در ایران ندارد
 در پی موضعگیری‌های مغرضانه، جانبدارانه و عملکرد غیر حرفه‌ای گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل، دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان با ارسال نامه‌ای رسمی به خانم ناوی پیلای، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل به این رویه خلاف قوانین و مقررات بین المللی اعتراض کرد و خواستار بازنگری در این فرایند مخرب و غیر سازنده شد.

اعلام آمادگی جهت همکاری برای پیشبرد اهداف علمی

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های ارومیه و صنعتی ارومیه تاکید شد: از روسای دانشگاه‌های ارومیه و صنعتی ارومیه انتظار می‌رود با در نظر گرفتن مطالبات بحق مقام معظم رهبری پیرامون حرکت علمی کشور که ناظر بر نیازهای داخلی کشور و حرکت مستمر چرخه علمی کشور باشد را در چهار چوب سیاست های علمی دانشگاه قرار دهید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار