دبیر شورایاری محله طرشت گفت: ضیافت افطاری نیازمندان محله طرشت با حضور جمعی از دبیران شورای یاری منطقه 2 و مسئولان محله طرشت برگزار شد.

  مهدی جمشیدی دبیر شورا یاری محله طرشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: برگزاری مراسم افطاری ایتام و نیازمندان با مشارکت شورا یاری و مدیریت محله طرشت، هیات مذهبی صاحب الزمان ( عج) محله طرشت وجمعی از خیرین در حسینیه فاطمیون غرب تهران برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با حضور 110 نفر از ایتام و نیازمندان محله طرشت، جمعی از دبیران شورای یاری منطقه 2، جمعی از مدیران محله‌های منطقه 2، مسئولین خانه‌های 14 گانه مدیریت محله طرشت و جمعی از اهالی محله طرشت برگزار گردید.

دبیر شورایاری محله طرشت ضمن انتقاد از عدم حضور مدیران شهرداری منطقه 2 در خصوص ناحیه 5 بیان داشت: از ابتدای فعالیت دوره سوم شورا یاری محله طرشت، همه ساله درماه مبارک رمضان، ضیافت افطاری برای نیازمندان و ایتام   محله برگزار می‌گردد که امسال برخلاف سالهای گذشته از دبیران شورایاری و مدیران محله‌های منطقه 2 هم دعوت به عمل آمد.

جمشیدی در پایان افزود: تاکنون حدود 40 خانواده از نیازمندان و افراد بی بضاعت محله را شناسایی نمودیم و در تلاش هستیم تا کلیه خانواده‌های بی بضاعت محله طرشت را شناسایی نماییم تا با مشارکت شورایاری و خیرین محله بتوانیم در ایام ومناسبت‌های مختلف به نوعی یاری رسان این عزیزان شویم.

انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: افطاری ، طرشت ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار