معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه هنر تحت نظر دکتر آریا باستانی نژاد از مرداد ماه 93 مجموعه نشست هایی تحت عنوان " از خوانش تا چالش " به دبیری سارا حدادی برگزار می‌کند.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه هنر تحت نظر دکتر آریا باستانی نژاد از مرداد ماه 93 مجموعه نشست هایی تحت عنوان " از خوانش تا چالش " به دبیری سارا حدادی برگزار می‌کند. 

طی این نشست ها که با هدف آشنایی بیشتر با نمایشنامه نویسان ایرانی و به چالش کشیدن هنرجویان و نحوه ی خوانش , تحلیل درست متن و شخصیت پردازی , روانکاوی متون نمایشی و ... و در نهایت نحوه ی برخورد کارگدان و گروه نمایشی با نمایشنامه نویسی در مواجه با متن برگزار می شود , ماهانه به یک نمایشنامه نویس طی 3 جلسه اختصاص داده می‌شود . 

بررسی آثارنمایش نامه نویسانی چون محمد یعقوبی ، امیر دژاکام ، رضاصابری ، ایوب آقاخانی ، عباس جوانمرد ، محمد رحمانیان و ... در دستور کار سری اول " از خوانش تا چالش " ها قرار دارد ، آثارهریک ازنمایشنامه نویسان مذکور طی یک‌ماه شنبه‌های هرهفته به مدت 3 ساعت خوانش ومتعاقبا چالش می‌شود .

سلسله نشست های از خوانش تا چالش شنبه های هر هفته ساعت 16:3 الی 19:30 برگزار خواهد شد و به هنرجویانی که در 12 جلسه پی درپی حضور داشته باشند از جانب "دانشگاه هنر" گواهی پایان دوره اعطا خواهد شد.

دانشجویان و علاقه مندان می توانند متن های خود را نیز برای بخش " فرصت خوانش " این سلسله نشست ها به دبیرخانه " از خوانش تا چالش " تحویل داده تا در هفته ی اخر هر ماه که به متون چاپ نشده ی دانشجویان اختصاص داده شده در حضور نمایش نامه نویسان مذکور خوانش و در نهایت به پالش کشیده شود . 

معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه هنر: خ انقلاب، چهارراه ولیعصر، کوچه بالاور، نگارخانه‌ی دانشگاه هنر برگزارمی‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های 66477859 و 66477852 (داخلی 401 -402 و 403) تماس حاصل فرمایند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار