"پرواز صبح یکشنبه" در بیست و ششمین سالگرد سقوط پرواز 655 اکران و بررسی شد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از عمار فیلم، همزمان با بیست و ششمین سال‌روز پرواز مسافر بی گناه هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی توسط ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس، پنجمین حلقه از دور جدید سلسله نشستهای نقد فیلمسازان جوان سینمای انقلاب به اکران و نقد مستند «پرواز صبح یکشنبه» اختصاص یافت.

در این جلسه که تعدادی از فیلمسازان جوان سینمای انقلاب، فعالان فکری و فرهنگی حوزه سینما و اکران‌کنندگان جشنواره عمار حضور داشتند ابتدا فیلم «پرواز صبح یکشنبه»  به کارگردانی محمود شهبازی پخش شد و پس از آن تعدادی از حاضران، نکات و نقدهای خود را در مورد فیلم بیان کردند.

انتخاب موضوع مناسب و سوژه ای که کمتر به آن توجه شده است، برخورداری فیلم از عقبه تحقیقی، ارائه روایت تاریخی و اطلاعات جدید از واقعه و استفاده فیلمساز از مواد خام جذاب، از مهمترین نقاط قوت این فیلم بود که توسط حاضران مطرح شد. حاضران همچنین در بیان نقاط ضعف مستند به نکاتی همچون چند پارگی داستان، ریتم کند فیلم، زمان طولانی، و تعداد زیاد مصاحبه شوندگان اشاره کردند.

در این جلسه که به صورت زنده از طریق سایت عمار فیلم برای کابران فضای مجازی پخش می‌شد یکی از حاضران با قرائت چند بیت شعر، احساسات خود را درباره این واقعه بیان کرد.


انتهای پیام /اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار