مدیر کل زندانهای استان تهران گفت: استمرار فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی در ماه مبارک رمضان موجب اصلاح و تربیت و تغییر بینش مجرمانه می‌شود و این‌‌ همان هدف سازمان زندان‌ها است.

به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران،‌ "سهراب سلیمانی" مدیر کل زندان‌های استان تهران، در بازدید از ندامتگاه شهر ری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: استمرار فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی در ماه مبارک رمضان موجب اصلاح و تربیت و تغییر بینش مجرمانه می‌شود و این‌‌ همان هدف سازمان زندان‌ها است.

مدیر کل زندانهای استان تهران اظهار داشت: اصلاح این افراد کمک زیادی به تامین امنیت و ارتقا سلامت جامعه می‌کند و باید با تلاش مضاعف زمینه بازگشت آنان به مسیر اصلی زندگی فراهم کرد.

وی همچنین بر اجرای کامل برنامه اجرایی ماه مبارک رمضان در ندامتگاه تاکید و بهره‌گیری از فعالیت‌های قرآنی را در این ماه فرصتی مغتنم برای تقویت باورهای دینی مددجویان و تحقق اهداف اصلاحی و تربیتی دانست.

در ادامه سلیمانی از ساختمان در حال ساخت مهدکودک و بهداری بازدید کرد و سپس در اندرزگاه عمومی حضور یافته و در جمع مددجویان این مرکز گفت: در این ماه پر برکت فرصت را برای اصلاح رفتار و اخلاق خود مغتنم شمرده و به خدا تکیه کنید تا با آراسته شدن به خصایل نیکو بازگشتی سعادتمندانه به جامعه داشته باشید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار