به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های"نورمعرفت"، "هدیه ای از سوره های نور" و "ماه مهربانی فصل نیایش"در مراکز فرهنگی هنری منطقه یازده برگزار می شود.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رازی، "نورمعرفت" به همت خانه فرهنگ شیخ هادی به منظور احترام و رعایت اخلاق شهروندی، گسترش فرهنگ دینی و انس با قرآن به همراه مسابقه حفظ، روخوانی و تفسیر از چهاردهم تا سی ام تیر ماه ساعت 10 در مساجد محله برگزار می شود.
 
این برنامه با توجه به برگزاری موفق برنامه "بهار قرآن" در سال های گذشته و استقبال مخاطبان از این برنامه در سال جاری اجرا می‌شود.
 
"هدیه ای از سوره های نور" در ایام ماه مبارک رمضان توسط خانه فرهنگ ابوسعید با هدف گسترش و تعميق شناخت شهروندان از الگوهاي دينی(بزرگان و علمای اسلام) جلسات تفسیر موضوعی قرآن همراه با روخوانی و روانخوانی را از چهاردهم تا بیست و ششم تیر از ساعت 8 صبح برگزار می کند.

گفتنی است؛ "ماه مهربانی" و "فصل نیایش" به همت فرهنگ سرای رازی و با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یازده، با حضور گروه های مختلف فرهنگی- هنری و مذهبی به مدت سی شب به اجرای ترتیل خوانی، تفسیر، بیان داستان های قرآنی، رادیو رمضان، شعرخوانی آیینی، "بازارچه های خیریه"، سخنرانی مذهبی، اقامه نماز جماعت"مغرب و عشا" و تهیه و توزیع "افطاری ساده" می پردازد.
 
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به فرهنگ سرای رازی واقع در میدان قزوین- خیابان قزوین-خیابان شهید مرادی مراجعه و با باشماره تلفن 55409549 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: رمضان ، ماه ، سوره ، نور ، مراکز ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار