فرماندار شهربابک در نشست بررسی سند توسعه شهرستان از نیاز این شهرستان به یک منطقه آزاد تجاری خبر داد و گفت : اگر بخواهیم شهرستان شهربابک در آینده به قطب اقتصادی تبدیل شود باید زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری را آماده کنیم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، محمدرضا شریفی افزود : هدف اصلی سند توسعه ، رشد اقتصادی شهرستان نسبت به متوسط رشد کشور و شناسایی ظرفیتهای شهرستان در جهت جذب سرمایه گذار است .


وی تدوین سند توسعه شهرستان را لازمه رشد و توسعه سرمایه گذاری در شهربابک دانست و با تاکید بر اینکه سند توسعه شهربابک باید جامع ، کامل و دارای آمار دقیق و صحیح باشد، افزود: آمار مقدمه برنامه ریزی است.

وی با اشاره بر لزوم شناسایی تهدیدها وآسیب ها در سند توسعه افزود: یکی از مباحثی که باید در سند توسعه شهرستان مورد توجه قرار گیرد ایجاد منطقه آزاد تجاری در شهربابک است.

فرماندار شهربابک گفت : باید سند توسعه شهرستان طوری طراحی شود که خروجی حاصل از آن ورودی برای مثلث توسعه سرمایه گذاری باشد .

شریفی بابیان این نکته که برخی از مشکلات موجود به دلیل نبودن رقابت است تصریح کرد : سند توسعه شهرستان باید با سیاست های کلی دولت هم خوانی داشته باشد ./س


برچسب ها: سند ، توسعه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.