برترین برنامه همه کاره ویندوز فون + دانلود

یکی از کار های مفیدی که می توان با تلفن های هوشمند انجام داد، اندازه گیری واحد های مختلف است. مانند طول و عرض ، شیب خطوط ، زمان و… که در این حوضه نیز نرم افزار های فراوانی تولید و معرفی شده است. اما همه ابزار های جانبی گوشی در برنامه ویندوزفونی به نام #1 ToolKit جمع شده اند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از کار های مفیدی که می توان با تلفن های هوشمند انجام داد، اندازه گیری واحد های مختلف است. مانند طول و عرض ، شیب خطوط ، زمان و… که در این حوضه نیز نرم افزار های فراوانی تولید و معرفی شده است. اما بیشتر آنها یا پولی هستند یا امکانات کمی دارند. اما همه ابزار های جانبی گوشی در برنامه ویندوزفونی به نام #1 ToolKit جمع شده اند.
#1 ToolKit یک برنامه کاربردی و عالی برای ویندوزفون است که پنج دسته از ابزار، و در کل 16 ابزار مختلف را در خود گنجانده و براحتی می توانید از هر کدام که خواستید استفاده کنید. دسته های کاربردی این برنامه عبارتند از:

ابزارهای متری: خط کش، قطب نما، نقاله و تراز
ابزار های راحت کننده کار: ذره بین، دکمه خاموش و روشن کردن فلش گوشی، آینه و One Tap
ابزارهای تبدیل کننده: تبدیل کننده واحد ها، NFC Writer
ابزار صدایی: اندازه گیری کننده نویز، رکوردر یا ضبط صدا
ابزارهای زمانی: زمانسنج، کرنومتر، ساعت جهانی و بخش نشان دهنده مشخصات سیستمی

 

 

 

حجم این برنامه 5 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید.
پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا برنامه دانلود شود.
همچنین شما می توانید با جستجو عبارت "#1 ToolKit" در فروشگاه از طریق گوشی خود این برنامه را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.



برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
قابل اجرا در ویندوز فون 8 , 8.1


گزارش از 
حسین جاهدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار