مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: "سکه بهار آزادی" 962 هزار تومان/ "دلار" 3130 تومان/ "طلا 18 عیار" 97 هزار تومان، "صنعت نفت" نباید رویکرد سیاسی پیدا کند/ مسولان در توسعه میادین مشترک نفتی همت به خرج دهند، انجمن صنایع لبنی مصوبه ستاد تنظیم بازار را پذیرفت/ افزایش 2 برابری "قیمت لبنیات" پس از ماه رمضان و.. است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

انجمن صنایع لبنی مصوبه ستاد تنظیم بازار را پذیرفت/ افزایش 2 برابری "قیمت لبنیات" پس از ماه رمضان

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/11/2393426_452.jpg

 رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار نرخ شیرخام را 1440 تومان تعیین کرده است، گفت: گرانی 15 درصدی قیمت لبنیات به این معنا است که انجمن صنایع لبنی مصوبه ستاد تنظیم بازار را پذیرفته است.

"سکه بهار آزادی" 962 هزار تومان/ "دلار" 3130 تومان/ "طلا 18 عیار" 97 هزار تومان
 بازار طلای تهران در واکنش به افت نسبی اونس جهانی و دلار، از ارزش فلزات طلایی کاست که در این میان هر مثقال طلا 1500 تومان کاهش یافت.

ورود 5 درصد "سوخت بیو دیزل" در سبد حمایتی كشور
 نماینده مدیریت پژوهش و فناوری شركت ملی پالایش و پخش از حمایت همه جانبه از تولید سوخت گیاهی خبر داد و گفت: استفاده فراگیر از این سوخت نیازمند تصمیم های كلان برای تامین ما به التفاوت گازوئيل با بيو سوخت در قالب يارانه سوختي است.

"صنعت نفت" نباید رویکرد سیاسی پیدا کند/ مسولان در توسعه میادین مشترک نفتی همت به خرج دهند


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/4/10/2389290_100.jpg

 عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مسولان وزارت نفت و کمیسیون انرژی بایستی عزم خود را در توسعه میادین مشترک جزم کنند تا بتوانیم به سمت اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم، در غیر این صورت اگر مسایل حوزه نفت را به سمت فضای سیاسی حرکت دهیم موفق نخواهیم بود.

"بارش" در ارتفاعات "تهران" از روز پنجشنبه/ کیفیت هوای تهران در شرایط بهتری قرار می‌گیرد کارشناس هواشناسی، از کیفیت بهتر هوای تهران خبر داد و گفت: از روز پنج شنبه (12 تیرماه) شاهد بارش در ارتفاعات تهران خواهیم بود.

"شاخص بورس" با رشد 343 واحدی به کار خود پایان داد

در پایان معاملات تالار شیشه‌ای تعداد 635 هزار و 899 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیون و 47 هزار در 21 هزار و 180 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

ثبات قیمت "نان سنگک" در ماه رمضان

 رییس اتحادیه نان سنگک تهران با اشاره به ثبات قیمت نان سنگک در ماه رمضان گفت: هم‌اکنون قیمت هر عدد نان سنگک 900 تومان است.

تشکیل کارگروه مشترک جهت حل مشکلات اصناف و شهرداری

اتاق اصناف ایران و شهرداری تهران برای حل مشکلات صنوف کارگروهی مشترک تشکیل می‌دهند.

"شاخص بورس" با 343 واحد رشد در دومین روز هم مثبت شد + جدول

 در جریان معاملات امروز تالار شیشه‌ای ( چهار شنبه 11 تیرماه) تعداد 635 هزار و 895 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیون و 47 هزار و 776 در 21 هزار و 180 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

سرمایه‌گذاران چرخه "تولید فولاد" را تکمیل می‌کنند/ عدم تعلق وام برای واردات ماشین‌آلات دست دوم معدن

 معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اقداماتی همچون وضع عوارض برای صادرات سنگ‌آهن خام موجب شد سرمایه‌گذاران به کنسانتره و گندله‌سازی که تکمیل‌کننده چرخه فولاد کشور است، روی آورند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار