ماه رمضان، ماه ضیافت الهی بار دیگر فرا رسیده است؛ ماهی با شب‌‏های الهام بخش، روزهای آموزنده و فضای آکنده از شمیم خاطرات و عبرت‌هایش؛ در ماه مبارک رمضان شبکه رادیویی سلامت با ویژه برنامه های متنوع همراه شنوندگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، گروه‌های برنامه ساز شبکه رادیویی سلامت همزمان با فرارسيدن ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف و متنوعی را در حوزه‌های سلامت جسم و پیشگیری، سلامت معنوی و سبک زندگی سالم، سلامت روان و خانواده، سلامت اجتماعی و سلامت تفریحات از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌کنند.

ویژه برنامه «شوق وصال»  به تهیه کنندگی حسین فنایی کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که 3:00 بامداد هر روز به مدت 30 دقیقه با حضور کارشناسان به موضوع «حفظ سلامت فردی و اجتماعی با توجه به ماه رمضان، و اهمیت عبادت جمعی و نقش آن در سلامت جامعه» می پردازد. گفتنی است، پیمان پناهی سردبیری و محمد مطلب گویندگی این برنامه را بر عهده دارند؛ که پس از اذان صبح به افق تهران از رادیو سلامت برنامه تلاوت قرآن کریم توسط استاد امام جمعه و ترجمه آقای فولادوند از ساعت 4:30 پخش می‌شود.

در ادامه برنامه‌ها، گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت از ساعت 13:20 در برنامه «سایبان آرامش» با حضور محمد حسین خسروی، مشاوره خانواده و مدرس دانشگاه به موضوع «تاثیر سبک زندگی معنویت محور در سلامت روان» می‌پردازد.

گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت نیز در ساعت 15:00 برنامه «مجله پزشکی» را با حضور غلامحسین رمضانی، داندان پزشک روزه داری در مراقبت از سلامت دهان و دندان را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

همچنین گروه سلامت و تفریحات در برنامه سلام جوانی با حضور کارشناسان به موضوع «تقویت مهارت های اجتماعی در ماه رمضان صبر و خویشتن داری» می‌پردازد.

در ادامه برنامه‌ها، ویژه برنامه «و خدایی که این نزدیکی است» به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی از ساعت 19:10 الی 21:10 با موضوع «به نظر شما ماه مبارک رمضان چه برکتی برای شما دارد؟» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود. این برنامه کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم رادیو سلامت است.

گفتنی است، برنامه‌های شبکه رادیویی سلامت بصورت 24 ساعته از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار