مشاور مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری گفت: در حال حاضر یک میلیون و 200 هزار سرپرست خانوار اعم از عشایر و روستایی زیرپوشش خدمات این صندوق هستند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ احمد شیرزادی دیروز در مراسم معارفه مدیر جدید صندوق بیمه روستایی و عشایری اردبیل اظهار داشت: اردبیل یکی از استان‌های شاخص و ممتاز کشور در بخش کشاورزی و تولیدات متنوعاین بخش است که قطعاً این تولید زمینه توسعه همه‌جانبه را فراهم کرده و به خودکفایی و خوداتکایی بیشتر دامن خواهد زد.

ویگفت: امروز وظیفه خطیری را در حمایت از کشاورزان و جامعه عشایری به عنوان قشر مولد داریم و به عنوان یک نیاز اولیه بعد از آب و غذا باید دغدغه آنها را از لحاظ رفاه اجتماعی و پشتوانه‌سازی برای آینده تامین کنیم.

مشاور مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری یادآور شد: در این زمینه بیمه اجتماعی جامعه روستایی و عشایری بیش از یک دهه است که فعالیت خود را آغاز کرده و به دور از نگرش‌های خاص سعی می‌کند به جامعه مولد روستایی و عشایری خدمات ارائه کند تا رفاه آنها تامین شود.

شیرزادی افزود: تشکیل بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در راستای کم کردن دغدغه‌ها و مشکلات تولیدکنندگان در دو جامعه عشایری و روستایی اتفاق افتاده استتا آنها بدون رنج بتوانند از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند.

ویاز تعیین سقف و سهمیه مشخصبرای استان‌ها در جذب خانوارهای جدید خبر داد و گفت: از 150 هزار مشمول بیمه صندوق روستایی و عشایری استان اردبیل 37 درصد جذب شده و امسال سقف استان را جذب 67 هزار نفر اعلام و ابلاغ کردیم که امیدواریم با توجه به نقش و جایگاه اردبیل در تولید محصولات متنوع کشاورزی نتایج مطلوبی در این زمینه به دست آید.

شیرزادی اهمیت عرصه رفاه اجتماعی را در عصر توسعه‌یافتگی امروز یادآور شد و ادامه داد: باید امنیت و آرامش خاطر خانواده‌ها از طریق گسترش بیمه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، صندوق ، بیمه ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.