فرماندار شهرستان سرباز گفت: ارتقای سطح بهداشت جامعه در گرو تلاش همگانی به ویژه مسئولان ادارات و نهادهای مربوطه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، حمید الدین یوسفی در جلسه کمیته سلامت،بهداشت محیط و امنیت غذایی شهرستان سرباز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان و روزه گرفتن در این ماه هم در حوزه سلامت روحی و هم در حوزه سلامت جسم و جان تاثیر گذار است.

وی بر اهمیت برگزاری جلسه کمیته سلامت،امنیت غذایی و اجرای بموقع مصوبات این جلسه تاکید کرد و ادامه داد: ارتقای سطح بهداشت جامعه در گرو تلاش همگانی به ویژه مسئولان ادارات و نهادهای مربوطه است.

یوسفی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان مسئولان بهداشت و درمان لازم است تا کیفیت خدمات بهداشتی را بالا برده و بر روی این موضوع نظارت بیشتری داشته باشند،افزود: بازدید و نظارت‌ها باید مستمر باشد و مراکز تامین،توزیع و تولید محصولات غذایی از لحاظ بهداشتی نیز بیشتر کنترل شوند.

وی در ادامه خواستار تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی شهرستان سرباز برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از بیماریهای شایع در فصول سال شد و خاطر نشان کرد: لازم است تا مراکز بهداشتی و درمانی و همه دستگاه های اجرایی تلاش نمایند تا بهترین شرایط را برای سلامت جامعه و مردم مهیا کنند .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.