دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان، علاوه بر همراهی با مدیران استان در صدها پرونده قضایی ، از حقوق و امتیازات قانونی سرمایه گذاران حمایت و برای رفع مشکلات و موانع سر راه آنان تلاش می کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کرمان ، یدالله موحد افزود: استان کرمان به رغم ظرفیت های فوق العاده و ارزشمندی که برای سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن ، کشاورزی ، گردشگری و نظایر اینها دارد ، متأسفانه تاکنون به دلایل مختلفی توفیقات لازم را در این عرصه نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی، مدیران ارشد استان در حوزه قوه مجریه، قضاییه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به این باور و جمع بندی رسیده اند که ظرفیت های استان، برای سرمایه گذاری ، رشد و توسعه اقتصادی و فرهنگی بر اساس منویات مقام معظم رهبری مطالعه و بستر لازم را برای حضور فعالیت سرمایه گذاران در بخش خصوصی فراهم کنند.

موحد با اعلام اینکه یکی از لوازم سرمایه گذاری و فعالیت بخش خصوصی در استان، همدلی و هماهنگی بین مدیران و مسئولان استان برای حمایت قانونی از فعالان اقتصادی است ، تصریح کرد: در حال حاضر این باور در استان ایجاد شده و این اتفاق رخ داده است و دستگاه قضایی استان هم در این چارچوب ، تلاشهای ارزشمندی در گذشته و حال دارد.

این مقام قضایی یادآور شد: دستگاه قضایی استان کرمان، همواره بر ایجاد امنیت روانی سرمایه گذاران به عنوان یکی از راهبردهای موثر تاکید داشته و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نکرده است.

موحد با اشاره به تعامل با مدیران بخش های خصوصی در حوزه صنعت و معدن و برگزاری جلسات مشترک بین قضات و کارگزاران اقتصادی در سال قبل ، افزود: همین اقدامات در سطح استان موجب شد ، ریاست کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری (رییس کل دادگستری استان) از طرف ریاست قوه قضاییه مورد تشویق قرار گیرد./ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.