سجاد مرادی دونده 800 متر ایران و دارنده مدال طلای این ماده خود را برای حضور قدرتمند در رقابت های جام ملت های آسیا در اینچوان کره جنوبی آماده می کند.

وی اهل شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری است که در بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو چین در دوهای 800 و 1500 متر موفق به کسب مدال های طلا و نقره شد.
مرادی در بازیهای المپیک 2012 لندن هم در تیم ملی دو ومیدانی ایران حضور داشت.
وی موفق به کسب یک مدال طلا، چهار نقره و یک برنز در رقابت های قهرمانی آسیا شده است.
سجاد مرادی گفت: تا بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی تمرینات خود را در شهر بروجن ادامه می دهم به طوری که برنامه تمرینی من تا یک ماه و نیم آینده مشخص است.
وی گفت: در این مدت باید شرایط بدنی خود را مورد ارزیابی قرار دهم و به دلیل آسیب دیدگی که از گذشته از ناحیه آشیل پا دارم باید دقت لازم را در تمرینات داشته باشم تا تشدید نشود.
دارنده مدال های طلا و نقره بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو چین در دوی 800 و 1500 متر گفت: با اطمینان از کسب مدال به بازی های آسیایی می روم زیرا اگر اطمینان داشته باشم که در بازی های آسیایی مدال نمی آورم، از تیم ملی کناره گیری می کنم.
مرادی افزود: مصدومیتی که از حدود چهار ماه پیش از ناحیه آشیل پا دارم، اکنون در حال بهبود است و با این وضعیت اگر مطمئن باشم که در بازی های آسیایی مدال نمی آورم، در آن شرکت نمی کنم و نیازی نیست که فدراسیون برای من تصمیم بگیرد.
وی در مورد جدی شدن بحث آسیب دیدگی وی در رسانه ها گفت: من نمی دانم برخی افراد با چه نیت و اهدافی این سخنان را منتشر می کنند اما اگر بدانم ورزشکار دیگری پیدا شود که بتواند بهتر از من نتیجه بگیرد به طور حتم از تیم ملی کناره گیری خواهم کرد.
مرادی، در مورد همکاری نکردن با سمیر خدار مربی الجزایری گفت: بنا به دلایلی که نمی توانم آن را بیان کنم، نمی خواستم با این مربی تمرین کنم که فدراسیون هم با درخواست من موافقت کرد و من اکنون تمرینات خود را به صورت مرتب و منظم در شهر بروجن زیر نظر پژمان مرادی ادامه می دهم.
وی گفت: در مرحله اول هجدهمین دوره لیگ برتر دو و میدانی نتوانستم شرکت کنم اما تصمیم دارم در یکی از مراحل دوم یا سوم به طور حتم شرکت کنم./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.