ستاد خبری غرفه انشارات آیت الله صافی گلپایگانی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از عرضه 110جلد از آثار فاخر آیت الله صافی گلپایگانی در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مدیر موسسه دار الزهرا (س) وابسته به دفتر آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به اینکه تلاش شده است تا اغلب آثار این مرجع تقلید در معرض دید بازدید کنندگان قرار گیرد افزود: «منتخب الاثر فی الامام الثانی عشر»«امامت و مهدویت»، «انتظار عامل مقاومت» و «لمحات»، «امامت و مهدویت»، «انتظار عامل مقاومت» و «لمحات» از جمله آثاری هستند که در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: کتاب «منتخب الاثر فی الامام الثانی عشر» که یکی از شاهکارهای پژوهشی در زمینه امام زمان (عج) است، توسط این مرجع عالیقدر با ترجمه فارسی در شش جلد به نگارش در آمده است.

خاطر نشان می شود: غرفه آیت‌الله صافی گلپایگانی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قران کریم واقع در تهران، باغ موزه دفاع مقدس سالن جنب مسجد خرمشهر بخش نمایشگاهی غرفه بخش حوزوی و سالن 8 بخش مکتوب، غرفه 62 انتشارات دار الزهرا، تا بیست و سوم تیرماه از ساعت 18 الی 24 برای بازدید عموم دایر است.
 
پایان خبر/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.