بخشدار رودهن گفت : ماه مبارک رمضان به عنوان منبع عظیم انتشار الطاف و نعمت های معنوی الهی ماه بالانس معنوی مومنان محسوب می شود .

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد فضایل ماه مبارک رمضان گفت : ماه مبارک رمضان ماه خود سازی و عبادت و نزدیکی به خداوند متعال برای مسلمانان است تا بتوانند با دوری از گناه و امیال شیطانی ایمان خود را نسبت به گذشته راسخ تر کنند .

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : ماه مبارک رمضان مسلمانان را در برابر امیال دنیوی و خطرات طراحی شده از سوی شیطان واکسینه می کند و پرداختن به دستورات الهی انسان را برای حرکت ایمن در مسیر دستورات خداوند متعال بیمه خواهد کرد .

طاهر خانی با اشاره به اینکه مومنان در ماه مبارک رمضان ، ماه عبادت و بندگی و نزدیکی به اعمال دینی خود را میهمان الهی می دانند ، اضافه کرد : مسلمانان می خواهند از سفره پهن شده نعمت های الهی دست خالی برنگردند .

بخشدار رودهن با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان همه اعضای انسان روزه دار می باشند ، اظهار داشت : تنها در این ماه انسان نباید از خودن و آشامیدن اجتناب کند بلکه باید اعمال و رفتار سایر اعضاء خود را نیز کنترل کند تا در پایان این میهمانی بزرگ بتواند نمره قبولی درفات کند و خود را برای طول سال واکسینه کند/س .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.