مدیر روابط عمومی برنامه "پایش" گفت: برنامه پایش در دهمین سالگرد درگذشت اسطوره تولید ملی و کارآفرینی در ایران، برنامه این هفته را به تحلیل شخصیت و عملکرد میر مصطفی عالی نسب اختصاص داده است.

"هادی شریفی" مدیر روابط عمومی برنامه "پایش" گفت: برنامه پایش در دهمین سالگرد درگذشت اسطوره تولید ملی و کارآفرینی در ایران، برنامه این هفته را به تحلیل شخصیت و عملکرد میر مصطفی عالی نسب اختصاص داده است.
 
وی افزود: دکتر فرشاد مومنی اقتصاددان که در کارنامه اش، فعالیت در حزب جمهوری اسلامی و مسئولیت کمیته دانش‌آموزی این حزب و نیز همکاری نزدیک با مرحوم میرمصطفی عالی‌نسب، مشاور اقتصادی دولت در دوران دفاع مقدس، دیده می شود، با حضور در برنامه این هفته این اسطوره کارآفرینی و حمایت از تولیدملی را معرفی و خدماتش به کشور را تشریح می‌کند.

شریفی گفت: از دیگر بخش های برنامه این هفته ؛ تحلیل اقتصادی وضعیت بازار در هفته گذشته است، همچنین سوال نظرسنجی این هفته برنامه پایش متقارن با ماه مبارک رمضان و به این شرح است : مصرف مواد غذايي شما در ماه رمضان چه تغييري مي كند: 1- كم مي شود 2- زياد می‌شود.

علاقه مندان به شرکت در این نظرسنجی می توانند عدد گزینه مورد خود را به سامانه 3000111 ارسال کنند ، برنامه پایش یکشنبه شب ها ساعت 23 از شبکه اول سیما پخش می‌شد.


انتهای پیام/ اس
برچسب ها: پایش ، شبکه یک ، سیما ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار