رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: طرح تحول سلامت برای مددجویان کمیته امداد، اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه به ویژه در عمل های جراحی مثمرثمر بوده است.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا،  با یادآوری اجرای طرح تحول سلامت از سوی وزیر بهداشت دولت یازدهم در کشور، گفت: این طرح، طرح بسیار خوبی است و گره‌گشاست اما باید استمرار آن تضمین شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، با بیان اینکه در حال حاضر تنها نیازهای مربوط به عمل جراحی بیماران تحت پوشش طرح تحول سلامت به شمار می‌روند، افزود: نیازهای سرپایی در حال حاضر جزو این طرح نیست در حالی که بیشتر نیاز بیماران در مراجعه به بیمارستان سرپایی است.

وی با بیان اینکه اگر نیاز یاد شده به طرح تحول سلامت، اضافه شود، طرح بسیار جامع و کاملی خواهد بود، افزود: برای افزایش رضایت‌مندی مردم باید از ظرفیت های بخش خصوصی در طرح تحول سلامت کشور استفاده کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه بسیاری از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پس از اجرای طرح تحول سلامت از عواید آن استفاده کردند، گفت: این طرح برای مددجویان کمیته امداد و به ویژه اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه به ویژه در عمل های جراحی مثمرثمر بوده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار