در نخستین نشست تخصصی عکاسان و رابطان خبری معاونت ها، سازمان ها و مناطق 22گانه شهرداری تهران بر جایگاه واقعی روابط عمومی ها تاکید و طریقه صحیح پوشش اخبار حوزه شهری بیان شد.

 
 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در ابتدای این مراسم ظفری، معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان گفت: اداره کل روابط عمومی چندماهی است که تغییر ساختار داده و به مرکز ارتباطات و امور بین الملل تبدیل شده است . 

وی افزود: در حال حاضر پنج معاونت بین الملل ، رسانه ، تبلیغات ، اجرایی و روابط عمومی ماموریت ها و وظایف محوله را به صورت تخصصی انجام می دهند . 

ظفری با بیان اینکه اخیرا جلسه ای در سطح مدیران روابط عمومی معاونت ها ، سازمان هاو مناطق مختلف برگزار شده است، تصریح کرد: در آن جلسه شاخص هایی که مدیران روابط عمومی باید در فعالیت های خود مد نظر قرار دهند نیز اعلام شد . 

معاون روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: درآینده ای نزدیک نیز جلسه شورای عالی شهرداران و معاونان برای ارتباط بهتر با رسانه ها برگزار خواهدشد . 

وی هدف از برگزاری این جلسات را آشنایی همکاران رسانه ای با شاخص هایی که در ارزیابی عملکرد آنها تاثیر می گذارد بیان کرد. 

ظفری تصریح کرد: این گونه جلسات که به صورت پرسش و پاسخ و حتی بیان مشکلات همکاران رسانه ای در مجموعه شهرداری تهران برگزار می شود، قطعا به صورت متداول طی سال جاری برگزار خواهد شد.

در ادامه جلسه نیز فرزاد خلفی، معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان ، این ماه را فرصتی برای خودسازی قلبی و اجتماعی خواند . 

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری تهران در سال های اخیر توانسته است اقدامات و فعالیت های قابل توجهی را در پایتخت انجام دهد، گفت: در حوزه اطلاع رسانی نتوانسته ایم آن طور که شایسته است میان شهرداری و شهروندان ارتباط مناسبی برقرار کنیم که لازم است با آینده نگری و نگاه بلندمدت این ضعف برطرف شود. 

معاون رسانه مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تاکید بر واقعیت گرایی در انتشار اخبار، تصریح کرد : نباید فعالیت ها به صورت اقراق آمیز و یا حتی کوچک جلوه داده شود . 

وی افزود: برگزاری چنین جلساتی که خلا آن احساس می شد، باعث می شود بتوانیم خلاء های موجود در نحوه اطلاع رسانی را به طور کامل برطرف کنیم . 

خلفی با اشاره به اینکه مجموعه شهرداری تهران در سال جاری اقدامات قابل توجهی را برای پایتخت نشینان در نظر گرفته است، گفت: به عنوان مثال با اجرای " کمپین خط سفید " قصدداریم برای حل مشکل ترافیک شهر فرهنگ سازی کنیم تا به دنبال آن آلودگی هوا را نیز به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهیم . 

 در ادامه این مراسم رابطان خبری معاونت ها ، سازمان ها و مناطق مختلف شهرداری تهران به بیان سوالات ،دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/
 
 
 

برچسب ها: عکاس ، مدیریت ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار