مهندس محمدميرشمس در سمينار آموزشي راهكارهاي بهينه سازي انرژي در صنعت با اشاره به طرح مذكورگفت : اين طرح در ماه هاي تير و مردادبا هدف كاهش بار تابستان توسط صنايع بالاي يك مگاوات مصرف انجام مي شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد

وي افزود: مدت زمان همكاري در طول دوره به ميزان 200 ساعت و در صورت درخواست شركت توزيع برق يزد براي كاهش بار در هر روز 4 تا 8 ساعت مشخص شده است.

ميرشمس متذكر شد: صنايع همكار متعد شده تا حداقل 50 درصد متوسط بار 10 روز قبل از اعلام همكاري را از ساعت يازده تا 24 شب كاهش دهند.

وي در خصوص اعمال تخفيف و تشويق هاي آن اظهار داشت: اين قبيل صنايع مي توانند هزينه اوج بار در زمان همكاري را به نرخ ميان باري ، و با درخواست توزيع برق يزد به نرخ كم باري در همان ماه پرداخت كنند.

رئيس گروه مديريت مصرف اين شركت خاطرنشان كرد: مشتركين بالاي يك مگاوات با امضاي توافقنامه و نصب يك دستگاه مودم براي قرائت ساعت ، از طريق اعلام كتبي ، ارسال فاكس يا پيامك مي توانند مشاركت كنند.

وي طرح خريد برق خود تامين از ديزل ژنراتورهاي اضطراري صنايع و ساير مشتركين را نيز تشريح كرد ودر اين باره گفت : در اين طرح از پتانسيل عظيم ظرفيت توليد برق ديزل ژنراتورهاي اضطراري موجود در صنايع و ساير مشتركين براي كنترل پيك بار شبكه در تابستان در بازه زماني دوماهه بهره خواهيم گرفت.

مهندس ميرشمس بازه زماني اين طرح را از 15 خرداد به مدت دوماه و از طريق امضاء قرارداد و نصب كنتور بر روي ديزل ژنراتورها براي محاسبه ميزان توليد اعلام كرد./س
برچسب ها: طرح ، ذخیره ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.