رییس دانشگاه پیام نور گفت: برای نخبه پروری و افزایش کیفیت آموزش در تمام دانشگاه های پیام نور تلاش می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛  ابوالفضل فراهانی دیروز در جلسه هم اندیشی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در دانشگاه پیام نور خلخال افزود: ارتقای کیفیت آموزش از اهداف مهم ما در سال تحصیلی جدید بوده و هرگز دنبال افزایش تعداد دانشجو و افزایش کمیت دانشجو در دانشگاه های پیام نور نیستیم.

وی گفت: میانگین افت کمیت تحصیلی در سایر دانشگاه های کشور 20 تا 60 درصد و این میزان در دانشگاه پیام نور 8 تا 12 درصد است.

وی اظهار کرد: جذب اعضای هیات علمی دانش آموخته دانشگاه های معتبر کشور از اهداف و برنامه های اولویت دار این دانشگاه در سال جاری است.

رییس دانشگاه پیام نور افزود: بومی گزینی دانشگاه پیام نور از مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور بوده و این امکان را به دانش آموختگان این دانشگاه می دهد که پس از پایان تحصیلات جذب همین دانشگاه شوند.

فراهانی یکی از افتخارات نظام آموزشی از راه دور را ایجاد شرایط تحصیلی برای افراد شاغل در مقاطع سنی و شغلی مختلف دانست و گفت: دانشگاه پیام نور کشور این امکان را برای بسیاری از داوطلبان ادامه تحصیل در کنار انجام وظیفه شغلی فراهم کرده است.
رییس دانشگاه پیام نور در ادامه بیان کرد: این دانشگاه دارای رتبه ششم جهانی در بین دانشگاه های آموزش از راه دور ، دارنده رتبه اول دانشگاه های جهان اسلام و رتبه دوم دانشگاه های آموزش غیرحضوری خاورمیانه است.

انتهای پیام/




برچسب ها: اردبیل ، کیفیت ، دانشگاه ، پیام ، نور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.