بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فوتبالی که ایران در جام جهانی از خود نشان داده نتیجه یک کار سیستمی و برنامه‌ریزی شده نبوده است بلکه بیشتر با محوریت درخشش بازیکنان بوده است.

حمیدعلی عسگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: این واقعیت تلخی است که فدراسیون فوتبال و مسئولان رده‌های مختلف فوتبال ما در تقویت و توسعه فوتبال سیستماتیک و با برنامه‌ریزی منسجم عمل نمی‌کنند و به همین خاطر درخشش فوتبال ما مقطعی و بیشتر با تکیه بر چندین بازیکن است.

وی از مسئولان و متولیان ورزش فوتبال خواست برای حضور مقتدرانه در عرصه‌های مختلف با برنامه‌ریزی عمل کنند چرا که استعدادهای فوتبال ما هیچ کم از استعدادهای دیگر کشورها حتی برزیل و آرژانتین ندارد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: ما در بازی امروز مقابل بوسنی نیز با توکل به خداوند و توان بالای بازیکنان می‌توانیم به پیروزی دست پیدا کنیم اما کار سختی را داریم چرا که بوسنی به این راحتی تن به شکست نخواهد داد.

علی عسگر در ادامه افزود: در مردم ما ذوق و شوق خاصی برای صعود تیم ملی فراهم آمده و تیم ملی نیز با بازی خوب و روان خود در مقابل آرژانتین توقعات را بالا برده ولی واقعیت تلخ این است که ما برای این بازی‌ها بدون برنامه خاص وارد شدیم و تنها به استعدادهای فردی بازیکنان تکیه داریم.

انتهای پیام/س

برچسب ها: اردبیل ، جام ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.