مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور افزود: در حال حاضر 772 هزار نفر عضو صندوق ذخیره فرهنگیان در کشور هستند که سهم استان سیستان و بلوچستان ازاین تعداد قریب به 23هزار نفرعضو می باشد.

 به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهاب الدین غندا لی در مراسم افتتاح چهارمین نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان درزاهدان، نظام تعلیم و تربیت را یکی از بخش های مهم دولت خواند واظهارکرد: در حال حاضر 772 هزار فرهنگی در سطح کشور عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند که از این تعداد 22 هزار و 890 نفر مربوط به سیستان و بلوچستان است.

وی بابیان این که 60 درصد فرهنگیان عضو این صندوق هستند، افزود: 5 درصد ازحقوق ومزایای هر فرهنگی کسر و با مبلغ معادل واریزی مورد تعهد دولت و سود سپرده، درهنگام بازنشستگی به اوپرداخت می شود.

غندالی اظهار کرد: سود سال قبل صندوق ۹۵۰ میلیارد ریال بوده که بین فرهنگیان توزیع شده است.

وی گفت: تمامی فعالیت‌هایی که در این صندوق انجام می‌شود به منظور تولید ثروت و به نفع فرهنگیان کشور است و در حال حاضر 22 هزار و 890 نفر از فرهنگیان استان عضو صندوق ذخیره هستند که ماهیانه به میزان 3 میلیارد و 912 میلیون ریال بابت حق عضویت آنان به این صندوق واریز می‌شود.

گفتنی است؛ رسول حیدری به عنوان نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در استان سیستان و بلوچستان منصوب ودفتر نمایندگی صندوق ذخیره فرهنگیان دراستان فعالیت خود راآغاز کرد.


برچسب ها: اعتماد ، فرهنگیان ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار